۱۳۹۱ اسفند ۸, سه‌شنبه

سند تروریستهای اسلامی برای ورود به بهشت + عکس


فرماندهان طالبان با اعطای مدرک کتبی به شبه‌نظامیان این گروه، آنان را به حملات انتحاری و رفتن به بهشت تشویق می‌کنند.
به گزارش فارس، شبه‌نظامیان طالبان در افغانستان و پاکستان معتقدند که با عملیات انتحاری مستقیم به بهشت می‌روند.
در اینجا مشکلی پیش می‌آید و آن این است که چه تضمینی برای رفتن عامل انتحاری به بهشت وجود دارد؟
فرماندهان طالبان با اعطای مدرک کتبی به شبه‌نظامیان این گروه، این مشکل را حل کرده‌اند.

عکس؛ فضای وحشت و ترور در حکومت اسلامی


رسانه های حکومتی: دوازدهمین مرحله طرح برخورد با اراذل و اوباش اخلالگران نظم و امنیت، امروز برگزار شد و 45 نفر از اراذل و اوباش مناطق شمالی پایتخت دستگیر و نمایش داده شدند.

مرگ یک زندانی جوان در زندان زاهدان

مرگ  یک زندانی جوان در زندان زاهدان به دلیل عدم رسیدگی پزشکی 
بنابه گزارشات رسیده به «فعالین حقوق و دمکراسی در ایران» عدم انتقال به بیمارستان و  رسیدگی پزشکی یک زندانی جوان وبی دفاع زندان زاهدان منجر به مرگ این زندانی گردید.

شکايت 730 ميلياردی کارگران از يک مسئول اقتصادی

روزنامه خراسان: بر اساس شکايتي که تعدادي از کارگران و مزرعه داران مستقر در جنوب کشور از يکي از مسئولان اقتصادي دولت به دستگاه قضايي ارائه کرده اند، اين مقام مسئول در زمينه تامين نيازهاي اوليه مورد نياز آنها همچون پيش بيني نکردن بازارهاي فروش داخلي و صادراتي، عدم امکان کنترل بيماري، عدم اجراي تعهدات مطرح شده در رسانه و امثالهم مقصر محسوب مي شود. اين افراد در دادخواست خود، از دادگاه خواسته اند اين مسئول را به پرداخت مبلغ 730 ميليارد ريال محکوم کند.

۳۱ مجروح در واژگونی اتوبوس در سمنان

رئیس مرکز کنترل راهور ناجا از واژگونی یک دستگاه اتوبوس و مصدومیت ۳۱ نفر در استان سمنان خبر داد.

به گزارش فارس، سرهنگ سلبی، رئیس مرکز کنترل راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: ساعت ۲۳ شب گذشته در محور جندق در استان سمنان یک‌دستگاه اتوبوس بر اثر ترکیدگی لاستیک توانایی خود را در کنترل خودرو از دست میدهد و واژگون می‌شود.

تحریمها؛ هشدار سناتورهای آمریکایی به بانک مرکزی اروپا

به گزارش رادیو فردا، سناتورهای ایالات متحده از رهبران اتحادیه اروپا خواستند با نظارت بیشتر بر بانک مرکزی این اتحادیه مانع استفاده رژیم ایران از نظام پرداخت آن بانک برای تبدیل یورو به واحدهای پولی دیگر شوند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، در نامه سناتورهای ایالات متحده به هرمان ون رامپوی، رئیس شورای اروپا، که در آستانه مذاکرات هسته‌ای ایران

هلاکت یکی از اعضای با سابقه‌ پاسداران در سنندج

به گزارش آژانس خبررسانی کُردپا، شامگاه روز گذشته "ابراهیم محمدی" فرزند علی از اهالی روستای "برودر" از توابع بخش کلاترزان سنندج بر اثر اصابت گلوله از سوی فرد یا افراد ناشناس کشته شد.

این اقدام در نزدیکی روستای "اجگره" از توابع بخش مرکزی شهرستان سنندج روی داده است.

19 گردشگر خارجی در الاقصر مصر کشته شدند

به گزارش خبرگزاری فرانسه، یک مسئول امنیتی مصر اعلام کرد نوزده گردشگر روز سه‌شنبه بر اثر انفجار یک بالن در الاقصر در جنوب مصر کشته شدند.

این منبع به خبرگزاری فرانسه گفت، گردشگران فرانسوی، انگلیسی، ژاپنی و هنگ کنگی در بین قربانیان هستند.

آغاز مذاکرات قزاقستان؛ ولایتی پیشنهاد 1+5 را رد کرد

به گزارش فارس، مذاکرات رژیم تهران و گروه 1+5 ساعت 13:30 امروز به وقت محلی (11 به وقت تهران) در هتل ریکسوس آلماتی آغاز و به احتمال زیاد در روز چهارشنبه نیز ادامه خواهد یافت.

جمهوری اسلامی ایران در نشست مسکو پیشنهادی 5 ماده‌ای را مطرح کرد که با گذشت حدود 9 ماه از مذاکرات مسکو هنوز 1+5 پاسخی به آن نداده است.

در جریان درگيریهای مصر ‌دو کودک کشته شدند

منابع خبری در قاهره گزارش کردند که در جریان درگیری میان تظاهرکنندگان مصری و نیروهای پلیس در شهر المنصوره مصر دو کودک به دلیل استنشاق گاز اشک آور کشته شدند.

این در حالیست که جبهه نجات ملی مصر، بزرگ ترین تشکل ائتلافی مخالفان در این کشور از اعضا و هواداران خود خواست جنایاتی را که نظام محمد مرسی از زمان اعلام بیانیه قانون اساسی تاکنون مرتکب شده است، برای مردم بازگو کنند.

تجمع اعتراضی شهروندان سرخسی در برابر دفتر رهبری

بیش از یک صد نفر از شهروندان سرخسی در مقابل دفتر خامنه ای در تهران تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار کلمه، تجمع کنندگان از کشاورزان و دامداران روستاهای سرخس بودند که در اعتراض به تصمیمات آستان قدس رضوی در خیابان فلسطین جنوبی تجمع کردند.

یکی از این تجمع کنندگان به خبرنگار کلمه گفت:

بازداشت ۴۵ تن از هواداران تراکتور سازی تبریز

خبرگزاری هرانا - ماموران امنیتی تبریز با یورش به کافه "یانار" بیش از ۴۵ تن از هوادران باشگاه تراکتور سازی تبریز را دستگیر کردند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، هجوم ماموران اطلاعاتی حوالی ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته به وقوع پیوسته است. ماموران با ایجاد رعب و وحشت در این مکان عمومی که در منطقه شاه گلی شهر تبریز قرار دارد، عده زیادی از هواداران باشگاه تراکتور سازی را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل نموده‌اند. 

جزئیات سرقت 300 میلیون تومانی از بانک ملی

فرماندار نکا از سرقت 300 میلیون تومان از بانک ملی نکا خبر داد.

به گزارش فارس، علی رجبی در مورد جزئیات سرقت از بانک ملی شعبه مرکزی نکا اظهار کرد: براساس بررسی‌های اولیه مشخص شد که سارقان از طریق دستگاه جوش و از درب پشت بانک به بانک ملی شعبه مرکزی نکا دستبرد زدند.