۱۳۹۲ دی ۱۵, یکشنبه

پيام زنداني سياسي علي معزي ازسياهچال كرج به مجاهدان ليبرتي

وضعیت زندان ندامتگاه مرکزی کرج بحرانی‌تر از قبل


خبرگزاری هرانا – پیرو گزارشات قبلی که از زندان ندامتگاه مرکزی کرج منتشر شده است، وضع این زندان بد‌تر از قبل گزارش می‌شود.

یکی از زندانیان ندامتگاه مرکزی کرج به گزارشگر هرانا گفت: «این اواخر در پی بروز فصل سرما بیماری‌های واگیردار در بند شیوع پیدا کرده. پیش‌تر نیز بیماری‌هایی همچون “سل، هپاتید و ایدز” در بندهای زندان ندامتگاه مرکزی کرج بسیار شایع بود و این وضع با شروع فصل سرما بسیار وخیم‌تر شده است. پزشکان بهداری زندان از دو هفته قبل دست به اعتصاب زده‌اند و از ویزیت زندانیان سر باز می‌زنند. علت اعتصاب پزشکان بهداری زندان ندامتگاه مرکزی کرج پایین بودن دستمزد‌هایشان اعلام شده است.

عکس؛ لب زدن به جام زهر و خوشحالی کاخ سفید

لحظه ای که جان کری خبر توافق هسته ای را به اوباما داد. به گزارش عصر امروز در این تصویر جان کری خبر نیل به توافق هسته ای با رژیم ایران در ژنو را تلفنی به رئیس جمهور آمریکا می دهد و همراهان باراک اوباما به شادی می پردازند.

آرژانتین: بمب‌گذاری ۱۹۹۴ کار رژیم تهران بود


▪ دادستان آرژانتین: بمب‌گذاری ۱۹۹۴ در مرکز یهودیان در آرژانتین در شورای امنیت ملّی جمهوری اسلامی‌تصویب شده بود
● نیروهای امنیتی اسراییل بسیاری از افرادی را که در بمب‌گذاری مرکز یهودیان در پایتخت آرژانتین دست داشتند، از بین برده‌اند.

کیهان آنلاین – (تایمز اسراییل – ۴ ژانویه ۲۰۱۴) – اسحاق آویران، سفیر پیشین اسراییل در آرژانتین بین سال‌های ۲۰۰۰ – ۱۹۹۳ در گفتگو با خبرگزاری اسپانیایی زبان کلیمیان (AJN)  فاش ساخت که بسیاری از کسانی که در  بمب‌گذاری در مقر اصلی جامعه یهودیان در بوئنوس آیرس دست داشته‌اند توسط نیروهای امنیتی اسراییل که در خارج از خاک آن کشور فعالیت دارند به هلاکت رسیده‌اند. خبرگزاری آژانس فرانس پرس (AFP)  به نقل از اسحاق آویران می‌نویسد: «اکثریت قریب به اتفاق کسانی که مسئول بوده‌اند دیگر در قید حیات نیستند و ما خودمان این کار را انجام دادیم».

حرکت اعتراضی در حمل و نقل پالایشگاه پارسیان


دبیر خانه کارگر مهر و لامرد گفت: کارگران حمل و نقل و آشپزخانه پالایشگاه گاز پارسیان شهرستان مهر هفته گذشته در اعتراض به پایین بودن دستمزد‌های خود اعتراض کردند.

«عبدالرضا روحی» به ایلنا گفت: کارگران پیمانکاری پالایشگاه این اعتراض‌های صنفی را بصورت جداگانه برگزار کردند.

وی در خصوص اعتراض کارگران پیمانکاری آشپزخانه پالایشگاه گفت: در این اعتراض صنفی که ظهر روز سه‌شنبه ۱۱ دیماه روی داد، معترضان خواهان پرداخت مزایای مربوط به سختی کار و بدی آب و هوا بودند.