۱۳۸۹ خرداد ۳۰, یکشنبه

به محاصره در آوردن دانشگاه شريف و پلي تکنيک توسط نيروهاي سرکوبگر

بنابه گزارشات رسيده به "فعالين حقوق بشر و دمکراسي در ايران" به مناسبت سالگرد کشتار 30 خرداد که به فرمان علي خامنه در 29 خرداد ماه صادر شد نيروهاي سرکوبگر وي دانشگاه پلي تکنيک و دانشگاه صنعتي شريف را به محاصره خود درآورده اند.
روز يکشنبه 30 خرداد ماه از حوالي ساعت 11:00 صبح تعداد زيادي از نيروهاي سرکوبگر، دانشگاه هاي پلي تکنيک و دانشگاه صنعتي شريف را به محاصره درآوردند. دانشگاه امير کبير در محاصره نزديک به200 نفر از نيروهاي سرکوبگر که با تجهيزات کامل سرکوب مي باشند قرار دارد.
همچنين نيروهاي ويژه سپاه پاسداران (لباس شخصيها) و بسيجيهاي و ساير نيروهاي سرکوبگر دانشگاه صنعتي شريف را در محاصره خود گرفته اند.
نيروهاي سرکوبگر ولي فقيه با توقف در مقابل درب دانشگاه قصد دارند که مردم را از اعتراضات دانشجويان در درون دانشگاه را مخفي نگه دارند.
مردم تهران و دانشجويان قصد دارند که با حضور و اعتراضات گسترده سالگرد شهداي 30 خرداد را گرامي بدارند. سال گذشته علي خامنه اي ولي فقيه در روز 29 خرداد ماه دستور قتل مردم ايران را بصورت علني صادر نمود و در پي آن بود که نيروهاي سرکوبگر او بر روي مردم آتش گشودند و ده ها نفر از مردم تهران را به خاک و خون کشيدند. که از جمله آنها شهيد راه آزادي ندا اقا سلطان بود که مظلوميت ملت ايران را به جهانيان نشان داد و جهان را از جنايتهاي عريان و ضد بشري که در ايران جريان دارد آگاه نمود.