۱۳۸۹ شهریور ۲۸, یکشنبه

هتل هاى نیویورک حاضر به پذيرفتن احمدى نژاد نيستند

هتل هاى درجه اول نيويورک حاضر به پذيرفتن احمدى نژاد نيستند

رژیم منفور ایران که سال گذشته در جريان سفر احمدى نژاد به نيويورک، با مشکلات زيادى در پيدا کردن جا براى او روبرو شده بود، امسال از اوايل مردادماه به نماينده خود در سازمان ملل ماموريت داد تا با تمام امکانات براى رزرو هتل اقدام کند.

بنا به گزارشهای رسیده، علیرغم تمامى تلاشها و هزينه ها، هيچ هتلى در سطح رياست ‌جمهورى در نیویورک حاضر نشده به احمدى نژاد جا بدهد، به طورى که نماينده رژيم در گزارشى به تهران نوشته است، با توجه به مسائل سياسى به سختى هتل در اختيار جمهورى اسلامى مى گذارند. با تلاشهاى فراوان، دفتر نمايندگى موفق شده در هتل هيلتون در منهتن يک جا رزو کند ولى تا روز آخر هم نمى شود روى آن حساب کرد، زيرا فشارها مى‌ تواند موجب کنسل شدن آن بشود. البته اين هتل به لحاظ جا محدويت دارد و کوچک است و در سطح رياست ‌جمهورى نيست.

به قرار اطلاع، دفتر نمايندگى رژيم در نيويورک به شدت تلاش مى کند که رزرو جا در همين هتل کوچک منهتن را هم تا آخرين لحظات مخفى نگهدارد. زيرا به شدت نگران است که شهروندان نيويورک به علت شدت تنفر از احمدى نژاد وارد عمل شوند و از مديريت هتل خواستار لغو جاى رزرو شده براى احمدى نژاد بشوند.

گفتنی است، سال گذشته ميز شام رزرو شده براى احمدى نژاد در هتلى به نام "هلمسلى" که با پوشش يک گروه دانشجويى رزرو شده بود، به محض اطلاع مديريت هتل از اينکه مربوط به احمدى نژاد است، لغو شد.