۱۳۸۹ آبان ۲۱, جمعه

سرکرده بسیج: رافت اسلامی باعث شده انگلیسیها پررور شوند

 رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه انگليسي‌ها پر رو شده‌اند، افزود: اين فعاليت گسترده آنها به خاطر برخورد رأفت بيش از اندازه جمهوري اسلامي با آنان است.

فارس: رئيس سازمان بسيج مستضعفين خواستار برخورد قاطع‌تر مسئولان جمهوري اسلامي با اقدامات انگليسي‌ها شد.

سردار محمدرضا نقدي اظهار داشت: با توجه به اينكه دخالت‌ها و اقدامات جاسوسي انگلستان در امور كشورمان به روشن است از اين رو بايد از سوي مسئولان نظام يك برخورد جدي‌تر و قاطع‌تري با اين كشور صورت پذيرد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه انگليسي‌ها پر رو شده‌اند، افزود: اين فعاليت گسترده آنها به خاطر برخورد رأفت بيش از اندازه جمهوري اسلامي با آنان است.

سردار نقدي تصريح كرد: به هيچ وجه اين برخوردي كه با انگليس داريم در شأن كشورمان نيست.

اين مقام مسئول با بيان اين مطلب كه كشور انگليس خبيث‌ترين دولت را دارد و بيشترين جنايت‌ها را در حق بشريت انجام داده است ادامه داد: انگليس زير بناي تمامي توطئه‌ها، كودتاها، حق كشي‌ها، حاكميت ديكتاتورها در دنيا، شكنجه‌ ها، آزارها و نسل كشي‌ها است.

وي با اشاره به اينكه رژيم پادشاهي كثيف انگلستان در طول دو و سه دهه اخير بنيان‌گذاري شده و استمرار پيدا كرده است تاكيد كرد: لذا حق اين رژيم منحوس پادشاهي اين است كه برخورد جدي‌تر و قاطع‌تري با آن صورت گيرد.

سردار نقدي همچنين با اشاره به بعضي از اقدامات جاسوسي انگليسي‌ها در ايران اسلامي خاطر نشان كرد: بالاخره آنها خود را در معرض بود و نبود مي‌بينند به طوري كه بايد عنوان كرد تماميت حاكميت استكباري اين دولت خبيث در شرف اضمحلال كامل است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه انگليسي‌ها از اقدام خود دست بر نمي‌دارند بيان داشت: آنان براي اينكه چند روزي بيشتر نظام‌هاي پوشالي خود را نگه دارند به هر اقدامي دست مي‌زنند.

وي همچنين با اشاره به اعتراض دانشجويان ايراني براي تعطيلي سفارت‌خانه انگليس در ايران اسلامي اظهار داشت: دانشجويان به عنوان قشر فهيم و فرهيخته ايران خواسته به حقي دارند كه بعد از اين همه خيانت و خباثت خواستار تعطيلي اين لانه جاسوسي باشند.