۱۳۸۹ آبان ۲۰, پنجشنبه

احمدی ‌نژاد: افزايش جمعيت ضرری ندارد


 احمدي‌نژاد صبح امروز پنج‌شنبه در جمع مديران استان قزوين با انتقاد از موضوع جلوگيري از رشد جمعيت و کنترل جمعیت گفت: كنترل جمعيت مربوط به دستور غربي‌هاست و اين يكي از اشتباهات بزرگ است. بعضي‌ها رشد جمعيت شان منفي شده و آن‌ها از ترس اين‌كه كشورهايي مثل ما جمعيت‌شان سرازير شود در آن‌جا و آن‌ها تغيير جمعيتي بدهند موضوع اين دستور را به ما مي‌دهند.

احمدی نژاد گفت: این حرف‌ها مال ما نیست، مال مادی ها است. روزی دست خدا است. براي اين‌كه بگوييم افزايش جمعيت ضرري ندارد هيچ دليلي به اندازه وضع موجود ما گوياي آن نيست.

احمدی نژاد گفت : خيلي‌ها آرزو داشته‌اند كه در فضاي امروز جمهوري اسلامي تنفس كنند و من اين را با گوش خود شنيده‌ام. فردي از يك كشوري كه با ما رابطه ندارد (آمریکا) در يك كشور ديگر به من مراجعه كرد و گفت من نمي‌توانم به صورت عادي و روان به كشور شما سفر كنم چرا كه رابطه نداريم ولي شما كاري كنيد كه من بتوانم به ايران بيايم چرا كه آرزو دارم در فضاي جمهوري اسلامي براي مدتي تنفس كن