۱۳۸۹ دی ۱۷, جمعه

شعار نویسی و آخرین وضعیت امنیتی داشگاه آزاد تهران

با نزدیک شدن به ایام امتحانات پایان ترم، دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب اقدام به شعار نویسی بر روی تخته ها و دیوار های دانشکده فنی این دانشگاه کردند.
در این شعار ها و نوشته ها دانشجویان خواستار آزادی همکلاسی های در بند خود شده اند. "آگاهی بخشی،رسالت دانشجو"، "تهران جنوبی ها را آزاد کنید"، "هم کلاسی های ما را آزاد کنید"، "دانشجوی زندانی آزاد باید گردد" و نام دانشجویانی که هم اکنون احکام قضایی دارند و یا در زندان هستند از جمله شعار ها و نوشته هایی هست که بر در و دیوار و تخته ی کلاس ها به چشم می خورد.

گفتنی است دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب یکی از فعالترین و پیشروترین دانشگاه های کشور در اعتراض به تقلب صورت گرفته در انتخابات و وقایع رخ داده پس از آن بوده است که امتحانات آن نیز به تعویق افتاد. سه شنبه پنجم آبان و سه شنبه بارانی دوازدهم آبان ماه، شانزدهم آذر و سه شنبه بیست و چهارم آذر ماه سال تحصیلی گذشته چهار تجمع اعتراضی با شکوه در این دانشگاه برگزار شد. همچنین در دی ماه سال گذشته نیز دانشجویان این دانشگاه به منظور گرامیداشت مرجع فقید "آیت الله حسینعلی منتظری" مراسم یادبودی برگزار کردند.

شعار نویسی دانشجویان در حالی صورت می گیرد که فضای این دانشگاه و به خصوص دانشکده فنی به شدت امنیتی می باشد و مسؤولین این واحد دانشگاهی افرادی را برای پاک سازی این شعارها استخدام نموده اند و برای ارعاب و ایجاد ترس در بین دانشجویان بارها اقدام به صدور و نصب اطلاعیه های تهدید آمیز نموده اند.