۱۳۸۹ دی ۲۶, یکشنبه

معاون فاسد احمدی نژاد: مخالفین من بیمار و ضد نظام اند

رحیمی در جدیدترین اظهارت به جای پاسخگوئی به اتهامات مالی و اقتصاد خود، به شکل بی سابقه به مخالفین و منتقدین خود حمله کرد و آنها را ضد نظام و دولت و رهبری دانست: اتهامات مخرب برخي افراد عليه من نشانه بيماري و دشمني آنها با نظام است.

در حالیکه دادستان کل کشور رحیمی را متهم دانسته و تاکید کرده است که وی به زودی باید در دادگاه حاضر شود، معاون اول رئیس جمهور این اتهامات را ناشی از دشمنی منتقدینش با نظام دانست.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه رفتار مخرب و پليد نظام سرمايه‌داري تا حدي است كه برخي رسانه‌های داخلي را نيز تحت تاثير قرار داده است، افزود: مخالفين واقعي نظام شعار حمايت از ولايت فقيه، نظام و دولت سر مي‌دهند اما در عمل دشمنان درجه يك نظام و دولت هستند و در واقع نمي‌خواهند نامي از اسلام باقي بماند؛ چرا كه اين افراد تربيت شدگان و دست نشاندگان همان نظام سرمايه‌داري و صهيونيستي هستند.

معاون اول رئيس جمهور در بخش ديگري از سخنان خود به تلاش‌ها و اقدامات بزرگ دولت در سال‌هاي اخير اشاره كرد و گفت: دولت با تلاش و كار شبانه روزي گام‌هاي بلندي برداشته است كه انبوه سازي مسكن در تمامي استانها، اهتمام براي اشتغال زايي و ريشه كن شدن بيكاري، دور زدن تحريم‌ها و در راس همه آنها اجراي قانون هدفمندسازي يارانه‌ها از جمله اين فعاليت‌هاست.

رحيمي با اشاره به اینکه اقدامات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي موجب اتهام زني از سوي متخلفين عليه بنده شده است گفت: در كارگروه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي با بسياري از تخلفات اقتصادي، زمين خواري‌ها و معوقات بانكي مبارزه شده است كه اين اقدامات براي بسياري از متخلفين ناخوشايند بوده و به همين دليل به تهمت‌سازي و اتهام‌زني عليه معاون اول رئيس جمهور اقدام كرده‌اند.

وي ادامه داد: برخي مفسدان اقتصادي و رانت‌خواران كه با اقدام بازدارنده ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي مواجه شده و تحت فشار قرار گرفته و از اين امر ضربه خورده‌اند، از اسفند ماه سال گذشته تا كنون اقدام به تخريب دولت و اتهام افكني كرده‌اند و با بي شرمي تمام و بدون هيچ سند و مدركي مستقيم و غير مستقيم رئيس جمهور و معاونش را در رسانه‌ها متهم مي‌كنند.

معاون اول رئيس جمهور افزود: اقدامات مخرب اين افراد نشانه بيماري و دشمني آنها با نظام است و اينكه خواسته يا ناخواسته در راستاي اهداف دشمنان نظام گام بر مي‌دارند.

رحيمي تصريح كرد: در ميان كساني كه تمام تلاش‌ها و اقدامات ثمربخش دولت را انكار مي‌كنند و در عين حال مدعي پيروي از ولايت فقيه و حمايت از نظام هستند افرادي به چشم مي‌خورند كه حتي يك روز هم در صحنه دفاع مقدس حضور نداشتند و در هيچ‌يك از عرصه‌هاي خدمت‌رساني ديده نشده‌اند.

وي با بيان اينكه بنده در تمام دوران كاري خود در عرصه‌هاي مختلف خدمت مشغول مبارزه بوده‌ام، گفت: زماني كه بنده رئيس ديوان محاسبات كشور بودم پرونده برخي افراد را مطالعه كرده‌ام و مطالبي موجود است كه به خاطر ملاحظات و مصالح نظام تا كنون سكوت كرده‌ام.

گفتنی است مدتی پیش دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران گفته بود که رحیمی باید به دلیل برخی اتهامات مالی و اقتصادی در دادگاه حاضر شود و جوابگو باشد. این درحالی است که دفتر رئیس جمهور در اطلاعیه ای تصریح کرد که احمدی نژاد با احضار معاون اول خود مخالف است. اما اسفندیار رحیم مشائی در گفت وگو با خبرنگاران گفت که اگر رحیمی هم تخلف داشته باشد باید در دادگاه حاضر شود.