۱۳۸۹ بهمن ۱۴, پنجشنبه

انتقال زندانی سیاسی ارژنگ داوودی به سلول انفرادی

کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی: ارژنگ داوودی زندانی سیاسی بند 4 زندان رجایی شهر کرج، به سلول های انفرادی این زندان منتقل گردید.

به گزارش کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی، ماموران زندان رجایی شهر کرج، به دستور نبی الله فرجی نژاد معاونت حفاظت این زندان ساعت 12 ظهر امروز پنج شنبه چهاردهم بهمن ماه، با ضرب و شتم زندانی سیاسی ارژنگ داوودی وی را به سلول های انفرادی این زندان منتقل کردند.

بنا به اخبار رسیده به کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی، هم اکنون آقای داوودی به همراه دو تن دیگر از زندانیان سیاسی بند 4 زندان رجایی شهر به نام های افشین بایمانی و محمد مهدی زاویه که در سلول انفرادی بسر می برند، در اعتراض به ضرب و شتم و آزار و اذیت های مسئولان این زندان و همچنین انتقال ایشان به سلول های انفرادی در اعتصاب غذا به سر می برند.

یادآوری می گردد که نبی الله فرجی نژاد از بازجویان و شکنجه گران سابق زندان اوین می باشد که هم اینک با حمایت علی حاج کاظم رئیس زندان رجایی شهر مسئولیت معاونت حفاظت این زندان را بر عهده دارد و دارای پرونده های مفتوحی نیز در خصوص شکنجه زندانیان است.

وی چندی پیش نیز زندانیان سیاسی زندان رحایی شهر را تهدید به دچار شدن به سرنوشت علی صارمی زندانی سیاسی ای که هفتم دی ماه سال جاری و بطور مخفیانه به دارآویخته شد کرده بود.