۱۳۹۱ آبان ۱۰, چهارشنبه

بازداشت تعدادی از مسؤولان وزارت ارشاد

در پی تأکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم برخورد با متخلفان در این وزارتخانه ، پرونده های مالی تعدادی از مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، در اختیار مقامات امنیتی و قضایی قرار گرفت که منجر به بازداشت تعدادی از این افراد شد.

به گزارش عصرایران ، تعدادی از مدیران میانی سابق مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال اخیراً تحت تعقیب قرار گرفته و برخی از آنان نیز بازداشت شده اند.
این افراد که متهم به برخی تخلفات مالی هستند، پس از روی کار آمدن مدیریت جدید مرکز ، تسویه حساب و اخراج شده بودند تا پرونده هایشان بررسی مجدد شود.

همچنین از معاونت های سینمایی و فرهنگی نیز خبرهای مشابهی می رسد و به قرار اطلاع ، تعدادی از کارکنان این دو بخش که مرتکب برخی سوء استفاده های مالی شده بودند ، توسط حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شناسایی و توسط نهادهای امنیتی بازداشت شده اند.

یک منبع نزدیک به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این باره به خبرنگار ما گفت: شخص وزیر بر این رویدادها نظارت و تأکید دارد که سالم سازی فضای این وزارتخانه از تخلفات مالی همچنان ادامه خواهد داشت ولو آن که نیاز به برخوردهای قضایی باشد.