۱۳۹۱ اسفند ۷, دوشنبه

وعده حمله دوم و كمرشكن به ليبرتي وضرورت انتقال فوري ساكنان به اشرف


 
آخوند واثق البطاط سركرده حزب الله عراق و جيش المختار به روزنامه هاي الحيات و الشرق الاوسط:
·        ما به خامنه اي به‌عنوان ولي فقيه و رهبر ملتزم هستيم و در امور نظامي و سياسي به وي مراجعه مي‌كنيم.
·        كشتن مجاهدين وظيفه ديني و اخلاقي است و در آينده نزديك آنها را مجدداً هدف قرار مي‌دهيم
·        آخوند واثق البطاط با القاعده ارتباط دارد، 1200 عمليات عليه آمريكائيان داشته و به بندر مبارك كويت ضربه زده است
 
روزنامه هاي بين المللي عربي زبان الحيات و الشرق الاوسط در شماره هاي روز دوشنبه 7 اسفند (25فوريه) خود مصاحبه‌هايي را با آخوند واثق البطاط، سركرده «حزب الله عراق» و «ارتش مختار” كه در نجف (عراق) به سر مي برد، منتشر كردند. وي در اين مصاحبه ها تصريح مي‌كندكه تحت امر ولي فقيه رژيم آخوندي قرار دارد و وعده حملات بيشتر به سازمان مجاهدين ايران مي‌دهد. اين مصاحبه ها به خوبي نشان مي‌دهد حزب الله عراق و شخص بطاط جزيي از سپاه پاسداران رژيم آخوندي است كه تحت نظر خامنه اي و در هماهنگي با دولت مالكي عمل مي كند.
بطاط در اين مصاحبه «وعده داد كه يك ضربه كمرشكن دوم به مجاهدين خلق ايران وارد خواهد كرد و تأكيد نمود ما ضربه به آنها و كشتن آنها را وظيفه ديني و اخلاقي مي‌دانيم و در آينده نزديك آنها را مجددا هدف قرار خواهيم داد».
اين روزنامه ها به نقل از وي نوشتند: «من از مؤمنين به خط ولايت فقيه هستم كه آقاي خامنه اي آن را نمايندگي مي كند و حزب الله مطيع ولي (خامنه اي) است و ما به وي به‌عنوان رهبريمان ملتزم هستيم و در امور نظامي و سياسي به وي مراجعه مي‌كنيم... همه شعبه هاي حزب الله در جهان با دفتر ولي فقيه و رهبرش كه آقاي خامنه اي است, در ارتباط هستند... من نماينده منطقه‌يي مرجع آيت الله سيد محمد علي العلوي الگرگاني هستم و مقر دائمي وي در قم است و من مدير دفتر وي در نجف هستم».
وي تأكيد كرد: گروه او «كساني را كه مي خواهند شيعه را از حكومت دور كنند» مورد هدف قرار مي دهد و اكراد و كويت را به «جواب شديد درصورتيكه بخواهند در سرزمين عراق گسترش پيدا كنند» وعده داد.
بطاط گفت: «فوق ليسانس علوم نظامي را از دانشگاه تهران گرفته» و «قبلاً 1200عمليات عليه آمريكاييان اجرا كرده»   و «به بندر مبارك كويت ضربه زده» است. او اذعان كرد: «با القاعده از گذشته در ارتباط بوده و اين رابطه تا الان با قيست و امروز ما گاهاً براي دستيابي به اطلاعات در مقابل مبالغ مالي با آنها تماس مي گيريم و آنها در اختيار ما مي گذارند».اين سخنان به‌خوبي نشان مي‌دهد القاعده در عراق بدون رژيم ايران و نيروي تروريستي قدس هيچ موجوديتي ندارد. موضوعي كه مقاومت ايران پيش از اين بارها با اسناد و مدارك اعلام كرده است.
همزمان سايتهاي حكومتي رژيم آخوندي اعلام كردند: واثق البطاط «عربستان سعودي، كويت و ساير ديكتاتورهاي منطقه را تهديد كرده است كه «ما تصميم داريم كشور پادشاهي سعودي را فتح و در حرميين شريفين اقامه نماز كنيم. وي تأكيد كرد ارتش مختار حكومت مركزي را در مبارزه با فساد و رويارويي با گروهكهاي تروريستي و القاعده و آن‌چه ارتش آزاد عراق ناميده مي‌شود همراهي خواهد كرد» (عصر امروز-7 اسفند).
اين اظهارات به خوبي نشان مي دهد هدف جابجايي اجباري ساكنان اشرف به ليبرتي نابودي آنها بوده است و امروز نيز تإمين حفاظت و امنيت آنها بر هر چيز ديگر اولويت دارد و براي جلوگيري از فجايع بعدي تنها راه فوري و در دسترس انتقال آنها به اشرف است وآمريكا و ملل متحد بايد همه تلاشهاي خود را در اين سمت متمركز كنند. تعلل در اين موضوع به هر بهانه‌يي كه باشد، پذيرفته نيست. چرا كه هر لحظه امكان تكرار فاجعه و وقوع قتل عام چهارم مي‌رود و در اين صورت هيچ بهانه يي نه از آمريكا و نه از سازمان ملل و هيچ طرف ديگري پذيرفته نيست.
مقاومت ايران در روز 25بهمن (13 فوريه) اعلام كرد تصميم موشكباران ليبرتي در جلسه شوراي عالي امنيت رژيم ملايان به دستور شخص خامنه اي اتخاذ شد. اجراي عمليات و هماهنگي با دولت عراق، به‌عهده نيروي تروريستي قدس و سفارت رژيم در بغداد گذاشته شد. گروه عمل كننده از جوخه هاي آدمكشي «كتائب حزب الله» و مأموران قدس تشكيل شده بود.اين جوخه ها توسط رژيم آخوندي به‌وجود آمده و در هماهنگي با دولت عراق سوژه هاي مورد نظر رژيم در عراق را هدف قرار مي‌دهند.
جيش المختار 5روز قبل از حمله موشكي در 16بهمن اعلان موجوديت كرد و چند ساعت بعد در باشگاه صناعه بغداد رژه نظامي برگزار نمود كه ارتش و پليس امنيت آن را تأمين مي‌كردند (خبرگزاريها و رسانه هاي عراقي). اسم مختار (سمبل انتقام) اشاره به شخص مالكي است. الشرق الاوسط 23بهمن(11فوريه) نوشت: در شعارهايي كه اخيراً براي حمايت از مالكي در بغداد توسط گروههاي وابسته به او داده مي شود مالكي را «مختار زمان» توصيف مي‌كنند.
 
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
7 اسفند 1391(25 فوريه 2013)