۱۳۹۲ تیر ۸, شنبه

ایران اسلامی؛ بریدن سر بخاطر سرقت چای ‌ساز

همشهری آنلاین: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ از دستگیری مردی که اقدام به قتل زنی جوان کرده بود، خبر داد. مرد قاتل که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت لب به بیان حقیقت گشود و به ارتکاب جنایت معترف شد و در اعترافاتش به کارآگاهان گفت در ساعت 15 روز پنجم فروردین‌ماه مغازه ام را بستم و به سمت خانه حرکت کردم و در حال رفتن به سمت میدان محمدیه بودم که خانم حدود 20 ساله‌ای را مشاهده کردم که خود را «مهناز» معرفی کرد و من نیز خودم را به نام «سعید» معرفی کردم و با یکدیگر به خانه رفتیم که در یک لحظه متوجه شدم او قصد سرقت پول و لوازم‌خانه (یک عدد چای‌ساز) را دارد که با وی درگیر شدم و او را هل دادم که سرش به دیوار برخورد کرد.
سپس متوجه شدم نفس نمی‌کشد و هرچه تلاش کردم، به هوش نیامد و با خود فکر کردم که چگونه از دست جنازه راحت شوم که جنازه را به داخل حمام برده و آن را مثله کردم و پس از بسته‌بندی جسد مثله شده داخل چند بسته پلاستیکی، قسمتی از جسد را در خیابان مولوی و قسمت سر آن را نیز در جوادیه راه‌آهن رها کردم.