۱۳۹۲ مرداد ۲, چهارشنبه

اعتراض مردم به آلودگی آب شرب در استان بوشهر

وضعیت نابسان آب اشامیدنی در شهر "نخل تقی" در کنار تاسیسات پارس جنوبی در استان بوشهر باعث اعتراض شهروندان این شهر شده است.

به گزارش نامه ، وضعیت نابسان آب اشامیدنی در شهر "نخل تقی" در کنار تاسیسات پارس جنوبی در استان بوشهر باعث اعتراض شهروندان این شهر شده است. 

نسیم جنوب نوشت، در روزهای اخیر آب آشامیدنی این شهر به شدت آلوده و غیر قابل شرب شده است. 



یکی از شهروندان نخل تقی در مصاحبه با خبرنگار نسیم جنوب اظهار داشت: چندین روز است که آب آشامیدنی نخل تقی به شدت آلوده شده بطوریکه نمی توان آن را مصرف کرد. 

وی افزود: آب شرب نخل تقی از خط کوثر تامین نمی شود بلکه از آبشرین کن منطقه ویژه پارس جنوبی تهیه می شود و از این رو تحت تاثیر نگهداری و تعمیر آبشرین کن این منطقه قرار دارد. گویا آب شیرین کن پارس جنوبی نیاز به تعویض فیلیتر و سرویس دارد که این کار انجام نشده و در نتیجه چندین روز است آبی که در شبکه آب آشامیدنی نخل تقی جریان دارد، زرد رنگ و بدبو شده و آشامیدن آن بیماری زاست. 

یکی دیگر از شهروندان نخل تقی نیز گفت: چندین روز است که در اعتراض به آلوده بودن آب شرب نخل تقی به ادارات و نهادهای مربوطه مراجعه می کنیم اما هنوز نتیجه ای نگرفته ایم. من از استاندار و فرماندار و دیگر مسئولان مربوطه می خواهم که فکری به حال آب آشامیدنی نخل تقی کنند. درست نیست که در چند متری پارس جنوبی فرزندان ما به خاطر آشامیدن آب آلوده بیمار شوند.