۱۳۹۲ مهر ۹, سه‌شنبه

حركتهاي اعتراضي كارگران، معلمان،دانشجويان،كارمندان، كشاوران و خانواده هاي زندانيان سياسي

جمعيت كثيري از مردم اراك پانزدهمين تجمع اعتراضي خود را در ميدان باغ ملي اين شهر برگزار كردند.
آنها در اعتراض به آلودگي هوا روزهاي شنبه هر هفته تجمع اعتراضي برگزار مي كنند. معترضان پلاكاردهايي در دست داشتند كه روي آنها نوشته شده بود: اراك شهري است كه بالاترين آمار سرطان را دارد.


ـ شماري از معلمان كرمانشاه روز يكشنبه 7مهرماه جاري در مقابل اداره آموزش و پرورش رژيم در اين شهر تجمع كردند و نسبت به مشكلات معيشتي و نداشتن مسكن و سرپناه اعتراض كردند.
دانشجويان دانشگاه آزاد همدان روز يكشنبه 7 مهر در مقابل دفتر معاونت دانشجويي رژيم تجمع كردند و نسبت به وضعيت تحصيلي و نبودن كارگاه و آزمايشگاه اعتراض كردند.
ـ جمعي از کارگران شرکت چاي گلستان در تهران در مقابل اين شرکت واقع در خيابان 35متري گلستان در بزرگراه موسوم به اشرفي اصفهاني تجمع اعتراضي برگزار کردند. كارگران در اعتراض به پرداخت نشدن دو ماه حقوق عقب افتاده و پرداخت نشدن 6ماه اضافه كاري اعتراض كردند.
ـ ساكنان خيابان نيمايوشيج واقع در منطقه 5 تهران در اعتراض به ضبط زمينهايشان توسط مزدوران سپاه پاسداران، تجمع كردند. غارتگران سپاه پاسداران با كشيدن سيم خاردار و ايرانيت زمينهاي متعلق به مردم را حصار كشي كرده و آن را ضبط كرده اند.
ـ كارگران و كارمندان بازنشسته كارخانه ذوب آهن اصفهان در هفته اول مهر ماه در مقابل اين كارخانه تجمع اعتراضي برگزار كردند. آنها به پرداخت نشدن پنج ماه حقوق عقب افتاده خود اعتراض كردند. كارگران وقتي به خواسته خود نرسيدند، به تهران رفته و در مقابل مجلس ارتجاع تجمع كردند . كارگران ميگويند از زماني كه ذوب آهن به سپاه پاسداران سپرده شده است اين وضعيت ايجاد شده است.
كشاورزان شهرستان لردگان در استان چهارمحال بختياري در اعتراض به خودداري رژيم آخوندي از پرداخت حق بيمه به خاطر خسارتهاي ناشي از خشكسالي در مقابل اداره كشاورزي رژيم در اين شهرستان تجمع اعتراضي برگزار كردند.
ـ جمعي از خانواده هاي زندانيان سياسي كه هم اكنون در زندان قزلحصار كرج درحال اعتصاب غذا هستند، روز دوشنبه 8 مهر درمقابل اين زندان تجمع اعتراضي برگزار كردند. آنها خواستار جداكردن زندانيان سياسي از زندانيان عادي شدند.
جمعي از خانواده هاي زندانيان سياسي اهل سنت محكوم به اعدام روز دوشنبه 8 مهر، در مقابل دفتر آخوند روحاني تجمع اعتراضي برگزار كردند و خواستار آزادي فرزندان و عزيزان در بندخود شدند. اين خانواده ها اكثرا از كردستان به تهران آمده اند. آنها روز گذشته نيز در مقابل دادگستري رژيم درتهران تجمع اعتراضي برگزار كردند.
Foto: ‎حركتهاي اعتراضي كارگران، معلمان،دانشجويان،كارمندان، كشاوران و خانواده هاي زندانيان سياسي ـ جمعيت كثيري از مردم اراك پانزدهمين تجمع اعتراضي خود را در ميدان باغ ملي اين شهر برگزار كردند. آنها در اعتراض به آلودگي هوا روزهاي شنبه هر هفته تجمع اعتراضي برگزار مي كنند. معترضان پلاكاردهايي در دست داشتند كه روي آنها نوشته شده بود: اراك شهري است كه بالاترين آمار سرطان را دارد. ـ شماري از معلمان كرمانشاه روز يكشنبه 7مهرماه جاري در مقابل اداره آموزش و پرورش رژيم در اين شهر تجمع كردند و نسبت به مشكلات معيشتي و نداشتن مسكن و سرپناه اعتراض كردند. دانشجويان دانشگاه آزاد همدان روز يكشنبه 7 مهر در مقابل دفتر معاونت دانشجويي رژيم تجمع كردند و نسبت به وضعيت تحصيلي و نبودن كارگاه و آزمايشگاه اعتراض كردند. ـ جمعي از کارگران شرکت چاي گلستان در تهران در مقابل اين شرکت واقع در خيابان 35متري گلستان در بزرگراه موسوم به اشرفي اصفهاني تجمع اعتراضي برگزار کردند. كارگران در اعتراض به پرداخت نشدن دو ماه حقوق عقب افتاده و پرداخت نشدن 6ماه اضافه كاري اعتراض كردند. ـ ساكنان خيابان نيمايوشيج واقع در منطقه 5 تهران در اعتراض به ضبط زمينهايشان توسط مزدوران سپاه پاسداران، تجمع كردند. غارتگران سپاه پاسداران با كشيدن سيم خاردار و ايرانيت زمينهاي متعلق به مردم را حصار كشي كرده و آن را ضبط كرده اند. ـ كارگران و كارمندان بازنشسته كارخانه ذوب آهن اصفهان در هفته اول مهر ماه در مقابل اين كارخانه تجمع اعتراضي برگزار كردند. آنها به پرداخت نشدن پنج ماه حقوق عقب افتاده خود اعتراض كردند. كارگران وقتي به خواسته خود نرسيدند، به تهران رفته و در مقابل مجلس ارتجاع تجمع كردند . كارگران ميگويند از زماني كه ذوب آهن به سپاه پاسداران سپرده شده است اين وضعيت ايجاد شده است. كشاورزان شهرستان لردگان در استان چهارمحال بختياري در اعتراض به خودداري رژيم آخوندي از پرداخت حق بيمه به خاطر خسارتهاي ناشي از خشكسالي در مقابل اداره كشاورزي رژيم در اين شهرستان تجمع اعتراضي برگزار كردند. ـ جمعي از خانواده هاي زندانيان سياسي كه هم اكنون در زندان قزلحصار كرج درحال اعتصاب غذا هستند، روز دوشنبه 8 مهر درمقابل اين زندان تجمع اعتراضي برگزار كردند. آنها خواستار جداكردن زندانيان سياسي از زندانيان عادي شدند. جمعي از خانواده هاي زندانيان سياسي اهل سنت محكوم به اعدام روز دوشنبه 8 مهر، در مقابل دفتر آخوند روحاني تجمع اعتراضي برگزار كردند و خواستار آزادي فرزندان و عزيزان در بندخود شدند. اين خانواده ها اكثرا از كردستان به تهران آمده اند. آنها روز گذشته نيز در مقابل دادگستري رژيم درتهران تجمع اعتراضي برگزار كردند.‎