۱۳۹۲ مهر ۲۲, دوشنبه

تجمع دانشجویان دختر دانشگاه منابع طبیعی گرگان

دانشجونیوز: عصر روز گذشته دانشجویان خوابگاه دخترانه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در اعتراض به برخی از امکانات رفاهی خوابگاهشان تجمع کردند.


به گزارش شمال نیوز،  نارضایتی آن ها از مشکلات عدیده ای همچون قطعی اینترنت از آغاز سال تحصیلی، افزایش قیمت غذاها با توجه به کیفیت پایین و کم شدن حجم آن!، خرابی سرویس های بهداشتی مثل چکه کردن سقف و کمبود دوش حمام، سِرو نشدن دو وعده ی صبحانه و نهار در خوابگاه و… بود.

یکی از دانشجویان گفت: به علت نبود کمد دیواری مجبوریم وسایل هایمان را در کف اتاق روی هم تلمبار کنیم!

دانشجویی دیگر از قیمت اجاره بهای خوابگاه گله کرد و افزود: آنقدر از بالا رفتن قیمت خوابگاه در ابتدای سال تحصیلی متعجب شدیم که فکر می کردیم قیمت ها به ریال است!

وی ادامه داد: هزینه ی خوابگاه به اسم خصوصی سازی ۳ برابر شده اما عملا به بخش خصوصی واگذار نشده است و تغییری در امکانات آن مشاهده نگردیده است بلکه به نظر می آید امکانات رفاهی رابطه ای معکوس با قیمت ها پیدا کرده به طوری که سیر صعودی افزایش قیمت موجب سیر نزولی امکانات رفاهی شده!

یکی دیگر از نارضایتی ها این بود که این دانشگاه پول خوابگاه را نسبت به سایر دانشگاه های کشور زودتر گرفته ضمنا علاوه بر این ترم، پول نیمسال دوم را از دانشجویان سفته دریافت کرده است!

اکثر دانشجوهای معترض ادعا کردند که همگی از وضعیت بد این خوابگاه ناراضی هستند.

دانشجویان معترض خواستار شدند که با حبشی، مدیر امور دانشجویی دیدار داشته باشند اما بعد از تماس مشاور خوابگاه گفت که در رامسر است و نمی تواند به این موضوع رسیدگی کند.

از همین روی آقایان مومن و میرکریمی مسئولین حراست به خوابگاه آمدند و با دانشجویان معترض دیدار کرده و پای صحبت های آنان نشستند و پس از بازدید عینی از تمام مسائل موجود، قول رسیدگی به مشکلات آن ها را دادند.