۱۳۹۲ آبان ۶, دوشنبه

مسموم كردن غذاي زندانيان سياسي با مواد سمي به منظور سربه نيست كردن آنها


رژيم آخوندي در يك اقدام ضدانساني بيسابقه با ريختن مواد سمي در غذاي زندانيان سياسي در زندان گوهردشت، در صدد مسموم كردن و سر به نيست كردن آنهاست.

به دنبال امتناع زنداني سياسي آقاي ماشاءالله حائري، 64ساله، پدر دو تن از مجاهدان ليبرتي، از خوردن غذاهاي آلوده، دژخيمان از دادن داروهاي مورد نياز وي خودداري مي كنند. اين در حالي است كه آقاي حائري بر اثر تحمل شكنجه هاي وحشيانه و شرايط وخامت بار زندانهاي رژيم از بيماريهاي مختلف از جمله بيماري شديد قلبي رنج مي‌برد و تا كنون دو بار سكته كرده است. وي هم اكنون در وضعيت وخيمي به سر مي برد و توان راه رفتن و حتي حرف زدن را ندارد.
سردژخيم خدابخشي، معاون دادستاني رژيم، در پاسخ به اعتراض خانواده هاي زندانيان سياسي گفته است: «قرار نيست كه همه را اعدام كنيم بعضي ها را اعدام مي كنيم. بعضي ها مثل دگمه چي مي شوند و عده يي هم مثل همينها كه الان هستند، زجر كش مي شوند».
محسن دكمه چي، 53ساله از بازاريان سرشناس و خوشنام تهران، كه به خاطر حضور دخترش در اشرف و كمك به خانواده هاي بي سرپرست زندانيان سياسي زنداني بود، به رغم ابتلا به بيماري سرطان از هرگونه رسيدگي درماني در زندان محروم بود و سرانجام پس از تحمل 9سال حبس و شكنجه، در فروردين ماه 90، زجركش شد.
در همين حال، قطع آب گرم به رغم شروع فصل سرما، فشار بر زندانيان را بيش از هميشه تشديد كرده و سلامت آنها را به خطر انداخته است.