۱۳۹۲ اسفند ۷, چهارشنبه

رهبر مافیای شکر روزنامه نگاران را تهدید کرد


صدا و سیمای رژیم: آیت الله مکارم شیرازی هشدار داد: اگر مطبوعاتی ها اصلاح نشوند افشاگری می کنم. 


این مرجع تقلید با اشاره به مطالب منتشره شده در برخی از مطبوعات کشور تاکید کرد: در خیزش هایی که در برخی مطبوعات بوجود آمده، خطراتی را می بینم و  الان سربسته می گویم و اگر اصلاح نشوند به صورت علنی بیان خواهم  کرد .


ترس مراجع حکومتی از چیست؟

آیت الله مکارم شیرازی گفت: سران غرب وآمریکا با پذیرش کودتا در اوکراین نشان دادند در موضوع دموکراسی و حقوق بشر دروغ گو هستند.

وی در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با بیان اینکه برخی ها هرکجا منافعشان تامین شود ،حمایت و در جای دیگر مخالفت می کنند، افزود: امروز سران غرب و آمریکا باید مورد راست آزمایی قرار گیرند، تا معلوم شود کسانی که ادعای حقوق بشری در دنیا دارند ، آیا در همه جا این ادعا را دارند یا فقط در جایی که منافعشان تامین است، مطرح می کنند.

آیت الله مکارم شیرازی گفت: کسی که دم از حقوق بشر و دموکراسی می زند باید همه جا یکسان عمل کند که اگر سران غرب این رویه را می داشتند، آن وقت می توان گفت این ها راست می گویند.

وی با بیان اینکه غرب، پیش از این، کودتا در مصر و همه پرسی 30درصدی آن را قبول کرد، افزود : همین اروپاییان و غرب با پذیرش کودتا در اوکراین نشان دادند که در موضوع دموکراسی دروغ می گویند.

آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر اینکه رفتار غربی ها باید موجب بیداری و هوشیاری بیشتر ملت ها شود، گفت: این ها مسائلی است که ما باید بیدار و هوشیار باشیم و حقوق بشری که این ها مطرح می کنند نباید موجب فریب ما شود.

وی با بیان اینکه غربی ها با صراحت به حقوق ملت ها توهین می کنند، افزود: سالیان متمادی در افریقای جنوبی حکومتی نژاد پرست مورد حمایت انگلستان بود و دلیل آنها حفظ منافع دولتشان بود که آن را به صراحت می گویند و این ها باید برای ما درسی باشد و عده ای بلند نشوند تا برنامه های غرب را اجرا کنند .