۱۳۹۳ فروردین ۲۷, چهارشنبه

گدايی رژیم از شيخ اماراتی، دزدی و امنیت ملی!

آخوند حمید رسايی از نمايندگان باند ولایت در مجلس شورای اسلامی امروز بیژن نامدار زنگنه وزير نفت دولت روحانی را مورد حمله قرار داد که با بازگو کردن ماجرای گدايی يک وزير دولت احمدی نژاد نزد يک شيخ اماراتی، آبروی حکومت اسلامی را برده و روحانی را به گريه انداخته است.
رسايی به نقل از زنگنه گفت: يکی از وزرای قبلی آمد پيش من، گفت من رفتم امارات خواهش کردم يک مقدار پول گرفتم آوردم ايران..... آقای روحانی هم که اين حرف را شنيده نشسته و گريه کرده که چرا کار کشور بايد به اين جا برسد که يک وزير از يک شيخ اماراتی خواهش کند 4 قران پول بدهد برای کار جاری کشور.... با اين حرف آقای زنگنه آبروی کشور رفته است.

در پی اظهارات رسايی، زنگنه وزير نفت روحانی که در مجلس حضور داشت به دفاع از خود پرداخت و از جمله گفت: ايشان می فرمايند واقعيت را اگر هم بوده، چرا بيان کرديد؟ خوب من نگفته بودم که پخش بشود، حالا توی 4 تا سايت نوشتند و صدهزار نفر فهميدند، اما شما آورديد اين جا گفتيد و 40 ميليون نفر فهميدند.

لاريجانی: نگو آقا، مربوط به امنيت ملی است!

هنگام سخنرانی زنگنه، آخوند رسايی ماجرای یک دزدی میلیاردی دیگر را مطرح کرد که لاريجانی تلاش نمود سخنان او را قطع کند و گفت که این مسایل مربوط به امنيت ملی است.
رسايی گفت: آقای زنگنه اين حرفها چيه شما می زنيد پشت تريبون شما می گيد من می خواهم جلوی تکرار بابک زنجاني رو بگيرم شما جلوی کرسنت (قرارداد صادرات گاز به امارات) رو بگير، فقط در قضيه کرسنت همکاران محترم بر اساس دادگاه لاهه در کمترين شرايط حداقلی و کف اش ما بايد 8 ميليارد دلار....
در اینجا لاريجانی گفت: خواهش می کنم وارد نشين جای بحث ديگری است
رسايی گفت: اجازه بدهيد آقای دکتر
لاريجانی: نه چون اين موضوعی است داره جای ديگه ای بحث می کنه جاش اين جا درست نيست.
رسايی: ايشون هم ادعاهايی کرد از سؤال خارج شد من نمی خواستم وارد قضايای نفت بشوم ولی در قضيه کرسنت با اين وضعيت موجود ما 8 ميليارد دلار بايد خسارات بديم.

لاريجانی: حالا باز دوباره سر اين صحبت می کنيم ببينيد من واقعا اين رو به شما تذکر می دهم من به شما گفتم مربوط به امنيت ملی کشوره در آنجا داره بحث ميشه خوب مصلحت نيست ديگه بفرماييد.