۱۳۹۳ تیر ۲, دوشنبه

دستگیری سه نفر از سازندگان يك کلیپ برای تیم فوتبال ایران در جام جهاني برزيل

سه نفر ازسازندگان يك كليپ براي تيم فوتبال ايران در جام جهاني برزيل توسط نيروي انتظامي رژيم در شهرستان شاهرود دستگیر شدند.
اين خبر را خبرگزاري حكومتي ايرنا بدون نام بردن از گروهي كه اين كليپ را درست كرده اند منتشر كرده است. اما گزارش‌ها و گفته‌های منابع آگاه حاکی از آن است که دستگیر شدگان، از «گروه عجم» هستند.
این کلیپ از یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای ساخته شده و در خصوص گل زدن ایران در جام جهانی فوتبال است که برخی صحنه‌های آن در مناطقی از شاهرود تهیه شده است.


بنا به گزارش العربیه فارسی رحمت الله طاهری فرمانده نيروي انتظامی رژیم در استان سمنان در باره کلیپ ساخته شده گفته است: «برابر دستورات صادر شده، شناسایی عامل یا عاملان این اقدام در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت، که پس از چند روز بررسی، سرانجام «س.غ» و «م.ل» دو نفر بازیگر فیلم که هردو ۲۳ ساله هستند و در یک خانه مجردی زندگی می‌کردند، دستگیر شدند.
طاهری با اشاره به آنچه «اعتراف متهمان در ساخت این ویدئو کلیپ» نامید، گفت: «کارگر ۲۶ ساله این فیلم نیز که در رشته عکاسی فعالیت می کند شناسایی و دستگیر شد و متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.»
وی ادامه داده است: «به اظهار متهمان شبکه ماهواره ای که این ویدئو کلیپ را پخش کرده در بخش هایی دستکاری و آن را تحریف کرده است.»
پیش از این نیز عوامل تهیه ویدیو کلیپی که با آهنگ «هپی» می‌رقصیدند و
می‌خواستند شادی خود را در ایران نشان دهند، دستگیر شده بودند.