۱۳۸۹ خرداد ۲۲, شنبه

اعتراضات گسترده شبانه مردم تهران و شهرستانها

بنابه گزارشات رسيده به "فعالين حقوق بشر و دمکراسي در ايران" اعتراضات گسترده شبانه مردم تهران و شهرستانها در مناطق مختلف شهر با قرار گرفتن بر بام منازل اقدام به سر دادن بانگ الله اکبر و شعار مرگ بر ديکتاتور نمودند.
غروب روز جمعه 21 خرداد ماه و در آستانه سالگرد قيام مردم ايران مردم تهران با قرار گرفتن بر بام منازل ،بالکنهاي طبقات ساختمانها و از پشت پنجره ها اقدام به سر دادن باگ الله اکبر و شعار مرگ بر ديکتاتور نمودند.
فضاي شهر تهران آگنده از فرياد اعتراضات شبانه مردم بود و اين اعتراضات به حدي گسترده بود که در اکثر نقاط تهران شنيده مي شد. شدت اعتراضات در خوابگاههاي دانشجويي نسبت به ديگر نقاط تهران بيشتر بود
اعتراضات شبانه از حوالي ساعت 22:00 آغاز و تا 22:45 ادامه يافت .
همچنين گزارشهايي از شهرهاي اصفهان و شيراز حاکي از اعتراضات شبانه و سر دادن بانگ الله اکبر و فريادي مرگ بر ديکتاتور در سطح شهر شنيده مي شد.
فريادهاي گسترده اعتراضات امشب نيروهاي سرکوبگر را وحشت زده کرده است. مردم تهران و شهرستانها با اعتراضات شبانه خود، خود را براي اعتراضات گسترده خياباني که از فردا آغاز خواهد شد و تا 30 خرداد ماه ادامه مي يابد آماده مي کنند و به همديگر در شرکت در اعتراضات فردا تاکيد دارند.
گفته مي شود اعتراضات فردا در مناطق مختلف تهران صورت خواهد گرفت تا از تمرکز نيروهاي سرکوبگر در يک نقطه جلوگيري شود و حرکتهاي اعتراضي تمامي نقاط تهران و شهرستانها را فراخواهد گرفت.