۱۳۸۹ شهریور ۲۹, دوشنبه

تظاهرات ايرانيان عليه سفر پاسدار احمدىنژاد به نيويورک مورد توجه رسانههاى عربى قرار گرفت رسانه هاي عربي

همزمان با سفر پاسدار احمدىنژاد به نيويورک ايرانيان آزاده و هواداران مقاومت عليه حضور وى تظاهرات کردند. اين تظاهرات مورد توجه رسانههاى عربى قرار گرفت.

تلويزيون الجزيره گزارش داد: در مرکز شهر نيويورک تظاهراتى عليه حضور احمدىنژاد که براى شرکت در افتتاحيه کنفرانس مجمع سازمان ملل به اين شهر سفر کرده بود، برگزار شد، تظاهرات‌کنندگان در همبستگى با قربانيان سرکوب آزادى بيان در ايران به دهانهاى خود چسب زده بودند.

تلويزيون الحره گزارش داد: تظاهرکنندگان پلاکاردهايى در دست داشتند که در آنها نقض حقوقبشر در ايران را محکوم مىکردند. آنها گفتند به تظاهرات خود تا زمان ترک احمدىنژاد ادامه خواهند داد.

تلويزيون المستقبل لبنان گزارش داد: در نيويورک در اعتراض به حضور احمدىنژاد تظاهراتى سازمان داده شده است… اين فعاليت يکى از مجموعه فعاليتهاى اعتراضى است که قرار است در نيويورک قبل از اين‌که احمدىنژاد روز جمعه آينده شهر را ترک کند، سازمان داده مىشود.

تلويزيون اى. ان. بى گزارش داد: ديدار احمدىنژاد از نيويورک با تظاهرات محکوميت مواجه شد.

و تلويزيون بى.بى.سى عربى گزارش داد: دهها تن از سازمانهاى مختلف براى تظاهرات عليه ديدار احمدىنژاد در نيويورک تظاهرات کردند. احمدىنژاد متهم است که آزادى بيان و اقليتها را سرکوب مىکند و حقوقبشر را نقض مىکند.