۱۳۸۹ شهریور ۱۹, جمعه

سران، باصطلاح "خودسر" ها!

سپاه محمد رسول الله تهران طی بیانیه ای مدعی شد "افرادی که به منزل شیخ مهدی کروبی حمله کردند خودسرانه دست به این عمل زده اند و ارتباطی با بسیج و سپاه نداشته اند.

از حاکمیتی که مبنای کارش قتل و جنایت و کودتا و شکنجه و اعتراف گیری و دروغگوئی است، چه کسی چنین اطلاعیه و تکذیبی را باور می کند؟ دلیل انتشار این اطلاعیه را باید در بحث های درون حکومتی جستجو کرد. ظاهرا حمله به خانه کروبی در عالی ترین سطح حکومتی چنان مسئله ساز شده، که این نوع اطلاعیه ها برای تبرئه و توجیه درون گروهی لازم شده است.

آنها که به خانه کروبی حمله کردند، از همان مرکزی دستور گرفته بودند که جنب کودتای 22 خرداد لانه دارد، دستور شکنجه برای اعتراف گیری در زندان میدهد، قوه قضائیه را تابع خود کرده، در قتل عام زندانیان سیاسی دست داشته، فرمان قتل های زنجیره ای را صادر کرده، به فرزند آیت الله خمینی – احمدی خمینی- نیز رحم نکرد و...

برخی از آنها را دراین عکس می بینید. سردار سرتیپ پاسدار ذوالقدر(نفر جلو)، جانشین اسبق فرمانده کل سپاه و همه کاره کنونی قوه قضائیه و "اکبر خوش کوش" ( آن که شکمی بزرگ دارد و گوشه پیراهنش به سبک قمه کش ها از شلوارش بیرون آمده) از مجریان قتل های زنجیره ای که مستقیما در قتل احمد خمینی نقش داشت.