۱۳۸۹ آبان ۵, چهارشنبه

دکترای رئیس هلال اهمر و رئیس سابق بهزیستی هم جعلی..

دکترای رئیس جدید هلال اهمر و رئیس سابق بهزیستی هم جعلی از کار درآمد

رییس سابق سازمان "ب" و رییس جدید سازمان "ه" كه عنوان دكتر در حكمش از طرف احمدی‌نژاد قید شده متهم به جعل مدارک حضور در جبهه واخراج از دانشگاه شده است.

افكارنیوز نوشت: یكی از مدیران جوان دولتی كه در ۱۲/۲/۸۹ طی حكمی از سوی محمود‌احمدی‌نژاد تغییر مسئولیت داد، به جعل مدرك جبهه برادرش به نفع خود متهم شده است.

وی از این راه توانسته معافیت سربازی بگیرد و در رشته پزشكی قبول شود. البته مسأله مذكور توسط برخی نمایندگان مجلس هفتم پیگیری می‌شد و این مسئول درصدد انصراف آنها بود.

در حال حاضر نهاد نظامی كه به این مدیر معافیت داده از وی به خاطر ارتكاب به جعل مدرک شكایت كرده است و با محرز شدن این مسأله وی نه تنها باید سربازی برود بلكه مدرک تحصیلی اش را نیز از دست می‌دهد.

پرونده این مدیر دولتی در كمیسیون اصل ۹۰ مراحل پایانی خود را می گذراند و نمایندگان پیگیری كننده از وی خواسته اند تا از مسئولیت خود استعفا دهد چون با رو شدن واقعیت ممكن است به سرنوشت كردان دچار و با شرایط بد اعتباری در جامعه مواجه شود
لازم به ذكر است این مدیر جوان در عرض مدت اندكی كه از تصدی سمت جدیدش می‌گذرد تمام مسئولان واحد های خارج از كشور خود را عوض كرده است.