۱۳۸۹ آبان ۲۸, جمعه

دادگاه جنحه پاریس به محکومیت چاقوکش مزدور آخوندها به خاطر حمله به پناهندگان ایرانی رای داد

 در یک ضربه کاری به دیکتاتوری آخوندی و شبکه مزدورانش در خارج کشور، شعبه ۱۶ دادگاه جنحه پاریس، روز چهارشنبه ۱۰ نوامبر رأی خود را در مورد محکومیت چاقو کش مزدور آخوندها به نام جیمز قره گوزلو که همراه با دیگر ماموران اطلاعات آخوندی در پاریس، از جمله حسین سبحانی دستگیر شده بود صادر کرد و او را به ۲ سال زندان، شامل شش ماه زندان قطعی، و همچنین به پرداخت ۱۸۰۰۰ یورو محکوم کرد. 
 چاقوکش محکوم شده، که به همراه مزدور محمد حسین سبحانی و یکی دیگر از اجیرشدگان در جریان چاقوکشی مأموران اعزامی اطلاعات آخوندی علیه ایرانیان مخالف، در پاریس در۲۷خرداد۱۳۷۶در محل سالنهای فیاپ پاریس بازداشت شد در همان محل، ضمن حمله به پناهندگان ایرانی و هواداران مقاومت ایران، یکی از آنها آقای هادی نصیبی نژاد را به شدت زخمی کرد بود.
سند محکومیت ماموران وزارت اطلاعات آخوندی
 این حکم محکومیت، رسوایی توطئه و اقدام جنایتکارانه مزدوران وزارت اطلاعات را، که  در۲۷ خرداد سال ۱۳۸۶تحت پوشش برگزاری جلسه در سالنهای فیاپ پاریس به اجرا گذاشته شد، مهرکرد، و همزمان با رسوایی نمایش سفارت آخوندی دربغداد علیه مجاهدان اشرف و نمایشهای مشابه رژیم در خالص و بعقوبه، نشان داد که این قبیل ترفندهای ننگین وجنایتکارانه، درپرتو ایستادگی وروشنگری وحاکمیت قانون، نتیجه یی جز آوارشدن برسر سلسله جنبانانش در وزارت منفور و بیت العنکبوت خامنه ای ندارد.
اکنون سه سال ونیم بعد از چاقوکشی و وحشیگری مأموران اعزامی اطلاعات آخوندی علیه ایرانیان مخالف در پاریس،  با صدور حکم دادگاه پاریس، بار دیگر دیکتاتوری آخوندی و شبکه مزدورانش یک ضربه سخت دیگری را دریافت کردند و به این ترتیب یک جنایت روشن دیگر در پرونده سیاه  رژیم آخوندی وشبکه مزدورانش ثبت گردید.
سابقه امر
مزدوران که همزمان با ساگرد ۱۷ژوئن  در ۲۷خرداد ۱۳۸۶برای توطئه علیه مقاومت وحامیانش در پوشش برگزاری یک جلسه در پاریس  گردآوری شده بودند، در محل سالنهای فیاپ و درهنگامی که مورد سؤال چند تن از ایرانیان مخالف رژیم قرار گرفتند، با چاقو و گاز اشک‌آور وحشیانه به پناهندگان ایرانی حمله ورشدند و آنها را مضروب و مجروح کردند.

 پلیس پس از اطلاع از این وحشیگری مأموران اطلاعات و شماری از مهاجمان را دستگیرکرد و پس از ارجاع پرونده به قاضی تحقیق، سه تن از مهاجمین یعنی محمد حسین سبحانی،جیمز قره گوزلو  واشکان زردوز تحت پیگرد قرار گرفتند .
استفاده از چاقو و قمه و گاز اشک آور
در جریان این حمله و هجوم، مزدوران دست اول و دوم وزارت اطلاعات با ضرب و جرح و با بکارگرفتن گاز اشک آور، چندین تن از پناهندگان ومخالفان رژیم را مجروح ومصدوم کردند . یکی از چاقوکشانی که جهانگیر شادانلو با طراحی قبلی به محل آورده بود با ضربه قمه به آقای هادی نصیبی نژاد از پناهندگان ایرانی، بیش از بیست سانتیمتر از شکم اورا درید. یکی از انگشتان دست وی نیز در اثر ضربه چاقو از کار افتاد وضربات دیگری نیز بر زانو وسر وی وارد امدپزشک قانونی بعدا برای آقای نصیبی نژاد گواهی یک ماه از کارافتادگی صادر نمود. 
مامورانی که در این حمله شرکت داشتند
شماری از ماموران اعزامی که در این جنایت و تبهکاری شرکت داشتند عبارت بودند از جهانگیر شادانلو,  مسعود خدابنده و زنش ان سینگلتون, علی راستبین، علی اکبر راستگو, علی قشقاوی, حسین سبحانی و هادی شمس حائری وهمچنین مزدور فرانسوی آخوندها آلن شوالریاس
چاقوکش مزدور، پس از ارتکاب جنایت قمه خود را در زیر زمین ساختمان فیاپ مخفی نمود اما این کار از طرف افراد حاضر در محل به اطلاع پلیس رسید وآلت جرم همان روز کشف شد. در عین حال تلویزیون مدار بسته ساختمان فیاپ نیز ورود وخروج وی به زیر زمین را ضبط نمود. این سند نیز بعدا  در اختیار پلیس قرار گرفت. یک چاقوی دیگر نیز دو سه روز بعد در همان زیر زمین کشف شد وتحویل پلیس وضمیمه پرونده گردید.  
نعل وارونه اطلاعات آخوندی
عوامل رژیم درادامه همین چاقوکشی و به قصد پرونده سازی علیه مجاهدان اشرف، درسایتهای زنجیره یی وزارت اطلاعات به سبک رایج رژیم آخوندی مدعی شدند که مجاهدین به آنها حمله کرده اند و محمد حیاتی از اشرف برای فرماندهی این حمله به  سالن فیاپ درپاریس آمده وفردای آن روز به عراق برگشته است! این درحالی است آقای محمد حیاتی بیش از هفت سال است مقیم اشرف و تحت محاصره، است و همه طرفهای درگیر در قضیه اشرف میدانند که ساکنان اشرف امکان خروج از آنجا را طی این سالها نداشته اند. آقای محمد حیاتی بعد از شنیدن این دروغ، نامه ای خطاب به مجامع بین المللی که در بخشی  آن چنین آمده است: «عوامل وزارت اطلاعات...مدعی شده اند که اینجانب محمد حیاتی «فرماندهی اعضای سازمان مجاهدین» را  در سالن فیاپ پاریس برای حمله به ایادی وزارت اطلاعات آخوندی به عهده داشته ام. این شیوه دجالگرانه رژیم ایران است  که با فرافکنی همواره سعی داشته تا پس از ارتکاب شنیع ترین جنایتها, اپوزیسیون خودش را به ارتکاب آن جنایت متهم کند و در این رابطه از هیچ اقدامی حتی تهمت و افتراء رویگردان نیست . از نمونه های بارز آن میتوان قتل فجیع سه تن از رهبران مذهبی مسیحی در سال ۱۹۹۴ یاد کرد و یا انفجار حرم امام رضا در شهر مشهد در همان سال که منجر به کشته و زخمی شدن  دهها تن از زائران بیگناه گردید. رژیم حاکم برایران در هر دو مورد فوق, رذیلانه سازمان مجاهدین خلق ایران را مسؤل این جنایتها معرفی کرد»
 پروسه قضایی
به رغم تمامی دروغپردازیها ونیرنگهای سازمانیافته شبکه مزدوران وزارت بدنام وسایتهای زنجیره یی مربوطه، پرونده اقدامات جنایتکارانه عوامل و اجیرشدگانآخوندی درسالنهای فیاپ پاریس، پس از رسیدگیهای گسترده وبازجوییهای متعدد از شادانلو، قره گوزلو، سبحانی و زردوز شعبه ۱۶ دادگاه جنحه پاریس ارجاع گردید. شعبه مزبور این موضوع ر ا  در جلسه روز ۶ اکتبر امسال مورد بررسی قرار داد. در این جلسه دادستان برای قره گوزلو درخواست ۳۰ ماه زندان نمود ورییس دادگاه او را بشدت زیر سوآل وجوابهای گسترده قرارداد. بطوریکه قره گوزلو تا حدود زیادی تعادل خود را از دست داده بود. آقای کوهن سابان وکیل شاکی خصوصی در دفاعیات خود تأکید ورزید که در این جنایت بایستی دست نه چندان پنهان عاملات وزارت اطلاعات ایران، وبطور خاص جهانگیر شادانلو را دید. او تأکید کرد که این پرونده بین مخالفان وموافقان رژیم ایران شکل گرفته است وبا این ماهیت باید آن را مورد بررسی وقضاوت قرار داد. مزدور شادانلو که این چاقو کش را به جلسه فیاپ آورده بود حتی از شرکت در جلسه دادگاه خودداری ورزید. دادگاه پس از شنیدن دفاعیات وکیل مدافع هادی نصیبی نژاد واظهارات دادستان ختم رسیدگی را اعلام کرد ووارد شور شد.حاصل این شور که حدود یکماه و نیم  بطول انجامید حکمی است که امروز صادر شده است. 
 اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت
 دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران باصدور اطلاعیه یی به تاریخ۲۷خرداد ۱۳۸۶(۱۷ژوئن۲۰۰۷) و تحت عنوان«چاقوکشی و وحشیگری مأموران اعزامی اطلاعات آخوندی علیه ایرانیان مخالف در پاریس » ، اعلام کرد: «مقاومت ایران، دولت فرانسه را فرامی‌خواند که بر اساس مصوبه شورای وزیران اتحادیه اروپا در آوریل ۱۹۹۷ از ورود وحضور  مأموران اطلاعاتی ملایان در خاک فرانسه ممانعت کند و از هرگونه همکاری و ایجاد تسهیلات توسط سرویسهای فرانسوی برای  این مأموران جلوگیری نمایند.و اجازه ندهد فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران، دیکتاتوری و سرکوب خود علیه مخالفان را به خیابانهای پاریس نیز گسترش دهد.مقاومت ایران هم‌چنین از دستگاه قضایی فرانسه می‌خواهد که مأموران اعزامی ملایان که ایرانیان مخالف را وحشیانه مجروح کردند، مورد پیگرد ومجازات قانونی قرار دهد».