۱۳۸۹ آذر ۶, شنبه

مخالفت با تحویل داروهای فعال دربند دانشجويی

پس از گذشت ۲۰ روز از بازداشت اعضای دفتر تحکیم وحدت، وضعیت جسمی محسن برزگر نگران کننده است.

علت نگرانی از وضعیت جسمی محسن برزگر، تماس کوتاه تلفنی وی در هفته اخیر بوده که به گفته برخی از منابع نزدیک به خانواده محسن برزگر نوع صحبت و صدای لرزان وی در هنگام مکالمه باعث افزایش نگرانی ها شده است.

در روزهای اخیر محمود جعفری دولت آبادی با درخواست ملاقات خانواده های دانشجویان دربند با ایشان مخالفت نموده است. یک منبع مطلع به دانشجونیوز گزارش می دهد که پدر محسن برزگر در روزهای اخیر پس از مراجعه به دادستانی تهران درخواست ملاقات با محمود جعفری دولت آبادی را نموده است که با مخالفت دادستان تهران مواجه شده است. خانواده محسن برزگر در گفتگو با منابع آگاه اعلام کردند که فرزندشان از بیماری اعصاب رنج می برد و در روز ۸ آذر وقت پزشک برای وی رزرو شده بود ولی متاسفانه دادستانی تهران به این موارد توجه نمی کند و حتی با درخواست پدر محسن برزگر برای تحویل داروهای ضروری فرزندشان مخالفت می کند.

محسن برزگر عضو منتخب اعضای دفتر تحکیم وحدت در روز ۱۶ آبان پس از مراجعه به زندان متی کلای بابل جهت رفع نقص پرونده بازداشت شد. علیرضا کیانی و محمد حیدرزاده از دیگر اعضای منتخب دفتر تحکیم وحدت در همان روز در محل تحصیل خود در بابلسر و شهرکرد بازداشت شدند. علی قلی زاده نیز در روز ۱۴ آبان طی یورش نیروهای امنیتی در منزل پدریش در مشهد بازداشت شد.