۱۳۸۹ آذر ۱, دوشنبه

بازجویی و تهدید زندانی سیاسی ارژنگ داوودی توسط بازجویان وزارت اطلاعات

زندانی سیاسی ارژنگ داودی به بند سپاه زندان گوهردشت کرج برده شد و چند ساعت مورد بازجویی و تهدید بازجویان وزارت اطلاعات قرار گرفت.
روز دوشنبه اول آذر ماه زندانی سیاسی ارژنگ داودی به بند سپاه شکنجه گاه بازجویان وزارت اطلاعات در زندان گوهردشت کرج منتقل گردید و از 10:30 تا ساعت 14:30 مورد بازجویی و تهدید بازجویان وزارت اطلاعات قرار گرفت.برخورد بازجویان با این زندانی سیاسی و حشیانه و غیر انسانی بود.
زندانی سیاسی ارژنگ داودی در حالی مورد بازجویی مامورین وزارت اطلاعات قرار می گیرد که سالها است در زندان بسر می برد و تحت شرایط غیر انسانی قرار دارد و همچنین تنها سر پناه این خانواده که منزل آنها بوده است طی نامه ای که در دادگاه انقلاب موجود است بدستور دفتر ولی فقیه علی خامنه ای خانۀ پلمپ شده این خانواده را به خانمی فروخته اند و خانواده او را آواره نموده اند. به نظر می آید دور جدید بازجویی و تهدید و شکنجه زندانیان سیاسی که سالیان در زندانهای ولی فقیه بسر می برند آغاز شده است.
لازم به یادآوری است که زندانی سیاسی ارژنگ داودی در سال 1382 دستگیر و به سلولهای انفرادی بند سپاه منتقل گردید و توسط فردی بنام مصطفوی مورد شکنجه های وحشیانه و غیر انسانی قرار گرفت.سپس بدستور مصطفوی وحسن زارع دهنوی معروف به حسن حداد( که از دستور دهندگان انتقال دستگیر شدگان اعتراضات گسترده سال گذشته به اردوگاه مرگ کهریزک جهت شکنجه و قتل آنها می باشد ) اموال شخصی او را مصادره و منزل وی را پلمپ نمودند.آنها برای تحت فشار قرار دادن وی، او را به زندانهای بندر عباس و گوهردشت کرج تبعید کردند.آقای داودی در اعتراض به شرایط قرون وسطایی تا به حال چندین بار اقدام به اعتصاب غذا نموده است ودر آخرین بار 74 روز در اعتصاب غذا بسر برد.
تصمیم گیری در مورد سرکوب زندانیان سیاسی توسط ولی فقیه علی خامنه ای گرفته می شود و بوسیلۀ قوۀ قضاییه و بازجویان وزارت اطلاعات (شکنجه گران) و مسئولین زندانها به اجرا گذاشته می شود.