۱۳۸۹ آذر ۱۶, سه‌شنبه

16آذر؛ وضعیت شهر تهران تا ساعت 10:30 سه شنبه


گزارش خبرنگار ما از تهران: - از دانشگاه علم و صنعت خبر می رسد که از صبح امروز کلیه دربهای این دانشگاه بسته شده است و تردد دانشجویان با کنترل شدید کارت دانشجویی آنها ممکن است. از سوی دیگر نزدیک به 50 نفر از اوباش بسیج منطقه نارمک و سبلان به بهانه برگزاری مراسم روز دانشجو با هماهنگی بسیج دانشجویی این دانشگاه وارد محوطه شده اند و منتظر واکنش دانشجویان آزادیخواهد هستند. در مقابل درب غربی این دانشگاه یک خودروی نیروی انتظامی مستقر شده است.  تعدادی خودرو نیروی انتظامی و همینطور موتور سوار در اطراف دانشگاه به گشت زنی مشغولند و ترددها را کنترل می کنند.

- در دانشگاه تهران نیروهای بسیجی برای اینکه میدان را از دست ندهند از ساعات اولیه صبح بسیاری از فضاهای تجمعات را به اشغال خود درآوردند و با نسب پوسترهایی از سیدعلی خامنه ای و تبلیغاتی از عاشورا سعی در خودنمای و تحریک دانشجویان آزادیخواه را دارند. اکثر دانشجویان بسیجی امروز در سر کلاس های خود حاضر نشده اند و به تدارک برنامه های خود مشغولند. نیروهای امنیتی و انتظامی تمام خیابان های اطراف دانشگاه تهران را محاصره کردند و در این دانشگاه نیز تردد با مکشل روبروست.

- دانشجویان دانشگاه آزاد تهران جنوب از صبح امروز با وجود فضای شدید امنیتی این دانشگاه و حضور نیروهای حراست در راهروها و نزدیک کلاس ها به بهانه شوخی و خنده فریادهای غیرمتعارف سر می دهند و سعی دارند با وجود اینکه اکثر کلاس ها هنوز شروع نشده است فضا را برای اعتراض و تجمع آماده سازند.

- در مسیرهای مترو منتهی به میدان انقلاب و همینطور ایستگاه های مترو حداقل بین 10 تا 15 سرباز و افسر نیروی انتظامی مستقر شده اند.


چراغ سبز علی لاریجانی به سرکوبگران


علی لاریجانی رئیس مجلس رژیم طی سخنرانی امروز صبح خود پیش از آغاز به کار مجلس چراغ سبز سرکوب ها را به بسیجیان و لباس شخصی ها نشان داد و گفت: در فتنه سال گذشته دانشجويان از سر آگاهي و بصيرت در صحنه حاضر و وظيفه ديني و ملي خود را محقق ساختند. مبارزه با ناراستي‌ها در داخل كشور كه يكي از مظاهر آن در دفع فتنه و توطئه‌هاي سال گذشته بود كه از سر آگاهي و بصيرت در صحنه حاضر و وظيفه ديني و ملي خود را محقق ساخت!


کنترل وضعیت تهران با باران مصنوعی!


طرح احمقانه سران جمهوری اسلامی برای ایجاد باران مصنوعی توسط هواپیماهای آب پاش و یا ریختن آب توسط هواپیماها بر فراز شهر تهران برای کم کردن آلودگی هوا و اجرای آن در روز 16 آذر  جای سوال داشت! البته ساعت 8 صبح سازمان محیط زیست خبرداد که پدافند نیروهای نظامی مجوز پرواز را صادر نکرده اند. به جای هواپیماهای آب پاش هلیکوپتر نیروی انتظامی بودند که بر فراز شهر با آن ارتفاع پایین پرواز می کردند و باران مصنوعی که نه بلکه فضای خفقان ایجاد کردند!

اخبار جدیدتر گزارش می شود