۱۳۸۹ دی ۴, شنبه

کروبی و موسوی ممنوع الخروج شدند

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: سران فتنه از جانب مسئولان و ملت ایران به عنوان محارب شناخته شده‌اند بنابراین ممنوع‌الخروج بوده و با اعطای پناهندگی نیز اجازه خروج از کشور را نخواهند داشت.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، موسی قربانی نماینده قائنات در مجلس شورای اسلامی که مدعی شده است دولتمردان انگلیس قصد اعطای پناهندگی به افرادی که وی آنها را "سران فتنه" خوانده است را دارد، اظهار داشت: در دشمنی و عداوت انگلستان با ملت و نظام جمهوری اسلامی تردیدی وجود ندارد چرا که این کینه‌توزی‌ها قدمتی دیرینه دارد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی افزود: عنادورزی انگلستان با نظام جمهوری اسلامی بی‌پایان است چرا که انقلاب اسلامی باعث بیداری مردم جهان شده و این امر هر روز بر وحشت و ترس دولت‌مردان انگلیسی می‌افزاید بنابراین همواره با نقشه‌های جدید به دنبال اختلاف‌افکنی در ایران هستند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه سران فتنه از جانب ملت و مسئولان به عنوان محارب شناخته شده‌اند لذا حتی با اعطای پناهندگی از جانب دولت انگلستان اجازه خروج از کشور را نخواهند داشت!
قربانی در پایان مدعی شد: سران فتنه به لحاظ قانونی ممنوع‌الخروج بوده و باید در پیشگاه قانون و ملت ایران پاسخ‌گو بوده و به سزای اعمال خود برسند.