۱۳۸۹ آذر ۱۹, جمعه

سر دژخیم قوه قضاییه بر گسترش احکام اعدام تأکید کرد

آخوند لاریجانی سر دژخیم قوه قضاییه بر گسترش احکام اعدام تأکید کرد و گفت نوید می‌دهم که حتی کسانی را که در سرقت موفق هم نشوند، اعدام خواهیم کرد.
آخوند لاریجانی رئیس قوه قضاییه دیکتاتوری آخوندی که اظهاراتش در خبرگزاری حکومتی فارس منتشر شده، افزود: «سارقان مسلح خیال نکنند که اگر به جایی حمله کردند و موفق نشدند چیزی ببرند قرار است با تحمل یک یا دو سال حبس آزادانه به جامعه برگردند، به آنها این نوید را می‌دهم که حتی اگر چیزی هم سرقت نکنند و فقط به صرف این‌که با سلاح اقدام به سرقت کرده‌اند آنها را اعدام می‌کنیم».

وی در همین حال در بخش دیگری از اظهارات خود، با اشاره به یکی از کارگزاران رژیم که مبلغ نجومی۱۵۴میلیارد تومان وام گرفته بود، گفت این نمونه‌ها البته الزاماً جزو مفسدین اقتصادی نیستند، بلکه اشتباه کرده‌اند.
آخوند لاریجانی بدون نام بردن از این کارگزار رژیم افزود این فرد با روابط و ضوابط خاص، از سال ۸۳، ۱۵۴میلیارد تومان از بانکهای مختلف وام گرفته بود ولی وامهای گرفته شده را در کار ساخت و ساز و خرید و فروش زمین هزینه کرده بود.
رئیس قوه قضاییه رژیم به فساد و رشوه گیری در دستگاه فاسد خود هم اذعان کرد و از برخی باندهای رژیم گلایه کرد که چرا این موضوع را علنی می‌کنند. آخوند لاریجانی گفت: این‌که برخی از دایره ثواب خارج شده و دستگاه قضایی را متهم می‌کنند که.در.آن رشوه‌گیری می‌شود امری ناپسند است، ما می‌دانیم تا زمانی که طبع بشر زیاده‌خواه است رشوه وجود دارد اما چرا باید با تبلیغ کردن این موضوع اطلاعات و آماری غلط را بدهیم و تنها تعداد اندکی را.به.کل قضات و دستگاه قضایی تعمیم دهیم».