۱۳۸۹ دی ۲۲, چهارشنبه

شایعه دستگیری 2 آدمخوار در یاسوج

شایعه هولناک تجاوز و قتل وحشیانه یک دختر در حالی دهان به دهان در یاسوج می‌چرخد که هنوز مقامات مسئول برای رفع نگرانی اذهان عمومی در این استان اقدامی موثر انجام نداده‌اند.

به گزارش خبرنگار صداقت‌نیوز، چند روزی است که در شهرستان یاسوج شایعه‌ای منتشر شده است كه براساس آن 2 پسر جوان در یكی از پارکك‌های جنگلی حومه یاسوج پس از قطعه قطعه كردن بدن دختری جوان؛ گوشت بدن وی را كباب كرده و خورده‌اند.

بر اساس این شایعه که تا کنون به رسمی از سوی هیچ مقام مسئلی تایید یا تکذیب نشده است، یک راننده تاكسی هنگام عبور از پارک جنگلی متوجه كباب كردن گوشت توسط دوجوان می‌شود و پس از تعارف دوجوان نزد آنان می‌رود.

این راننده تاكسی وقتی متوجه وضعیت نامتعادل جوانان شده و از طرفی قسمتی از مچ دست یک انسان را مشاهده می كند در فرصتی مناسب مسئولان را در جریان قرار می‌دهد.

مطابق با آن چیزی که مردم محلی اعلام می‌کنند، ماموران بلافاصله به محل اعزام و این دو جوان را به همراه اعضای قطعه‌قطعه شده دختر جوان در محل جنایت پیدا می‌كند.

البته شنیده‌ها حاکی است دادستان كهگیلویه‌وبویراحمد این شایعه را تكذیب كرده است و خاطرنشان کرده است تنها یک دختر جوان به پرتگاهی پرتاب شده است که هم بر اثر شدت جراحات هم اكنون در بیمارستان در حال اغما به‌سر می‌برد.