۱۳۸۹ بهمن ۱۳, چهارشنبه

لاریجانی دیروز می ‌خواست احمدی ‌نژاد را تحقیر کند

یک سایت حامی محمود احمدی‌نژاد اعلام کرد هدف از «سناریوی» استیضاح وزیر راه و ترابری «تحقیر» رئیس دولت دهم بود که احمدی‌نژاد با «هوشیاری» مانع از تحقق هدف علی لاریجانی شد.

نمایندگان مجلس روز گذشته (سه‌شنبه ۱۲ بهمن) در حالی که محمود احمدی‌نژاد و حمید بهبهانی وزیر راه حاضر نشدند در صحن علنی مجلس حاضر شوند، بهبهانی را استیضاح و از مقام خود برکنار کردند.

سایت «دولت یار» در واکنش به این استیضاح با «پروفسور» خطاب کردن حمید بهبهانی نوشته که استیضاح وی ادامه «سریال انتقام‌‌گیری مجلس و رفقا» از محمود احمدی‌نژاد است.

این سایت نوشته است: «آنچه در سناریوی استیضاح بهبهانی به وقوع پیوست، هوشیاری احمدی‌نژاد در عدم حضورش و وزیر راه و ترابری در جلسه استیضاح بود که این اقدام انفجار عقده‌های فروخورده آقای رئیس و توکلی و سایر رفقا را در پی داشت.»

به نوشته سایت «دولت یار» علی لاریجانی رئیس مجلس و رفقایش «دوست داشتتند همچون استیضاح کردان، وزیر و رییس‌اش را تحقیر کنند.»

این سایت در ادامه آورده است: «کاش کردان هم به جلسه استیضاح نمی‌رفت اما او آگاهانه و ایثارگرانه پا به قتلگاه وجدان‌های بیدار گذاشت تا چهره واقعی بعضی خواص ظاهرالصلاح عیان شود.»

«دولت یار» در پایان به محمود احمدی‌نژاد توصیه کرده چنانچه مجلس همه اعضای کابینه وی را استیضاح کند به مجلس نرود.

تنش میان محافظه‌کاران در هفته‌های اخیر با انتشار نامه سرگشاده احمدی‌نژاد به سران قوای مقننه و قضائیه افزایش یافته است.

مجلس و قوه قضائیه به همراه گروه قابل توجهی از محافظه‌کاران منتقد عملکرد دولت احمدی‌نژاد و نزدیکان وی هستند، اما آیت‌الله خامنه‌ای بارها از اقدامات رئیس دولت دهم حمایت کرده و منتقدان را به همکاری با دولت دعوت کرده است.

علی لاریجانی رئیس مجلس روز گذشته نیز گفته بود از آنجا که رهبر جمهوری اسلامی، سران قوا را از پاسخگویی به نامه اخیر احمدی‌نژاد منع کرده، وی در برابر این نامه سکوت کرده است.