۱۳۹۱ آبان ۱۲, جمعه

ابلاغ اخطاریه برای مصادره خانه آیت الله شریعتمداری

خبرگزاری هرانا - کمیته موسوم به "کمیته اجرای فرامین امام" با ارسال اخطاریه‌ای به منزل آیت الله شریعتمداری خواهان تخلیه خانه این روحانی جهت مصادره منزل شده است.

حسن شریعتمداری فرزند آیت الله شریعتمداری در گفتگو با گزارشگر هرانا گفت: "بر اساس این اخطاریه خواهرم باید تا ۱۵ روز دیگر منزل خود را تخلیه و در اختیار کمیته اجرایی فرامین امام قرار دهد." 

وی در ادامه افزود: "بنا به حکم دادگاه انقلاب قم که در تاریخ ۶ فروردین ماه سال جاری برگزار شد بنده به جرم مصاحبه با رادیو فرانسه و شرکت در جلسات مختلف مورد محاکمه غیابی قرار گرفتم، دادگاه انقلاب طی حکمی دستور مصادره اموال شخصی من را صادر کرد و حال با گذشت نزدیک به شش ماه و بدون ابلاغ حکم به من، کمیته اجرای فرامین امام اخطاریه‌ای به منزل پدری‌ام ارسال کرده است و قصد مصادره منزل را دارد. "

بر اساس این اخطاریه دختر آیت الله شریعتمداری موظف است تا ۱۵ روز دیگر منزل را تخلیه و در اختیار کمیته اجرایی فرامین امام قرار دهد.

این در حالی است که شرط مصادره اموال، ابلاغ حکم به صاحبین آن است و این کار تاکنون صورت نگرفته است.

مهندس حسن شریعتمداری درخصوص اعتراض به این حکم اعلام داشت: "به آیات عظام نامه نوشته و ماجرا را شرح داده‌ام و خواهرم در ایران نیز در اعتراض به این موضوع به رهبرجمهوری اسلامی نامه‌ای نوشته است ولی هیچ ترتیب اثری داده نشده است."