۱۳۹۱ دی ۱۹, سه‌شنبه

برخی بدهکاران بانکی اسکله و هواپیمای اختصاصی دارند

نماینده قم با اشاره به عدم پیگیری معوقات بانکی کلان از سوی دولت گفت: اگر روزی به این نتیجه برسیم که این موضوع از سوی دولت پیگیری نمی شود قطعا اسامی این 200نفر بدهکار بانکی را منتشر می کنیم .   

احمد امیرآبادی فراهانی در گفتگو با خبرنگار زندگی، با اشاره به اینکه معوقات بانکی کلان برای 200 نفر دانه درشت هایی است که از نقاط مختلف کشور و از صنوف مختلف می باشند گفت: این افراد بسیار متمول هستند اما متاسفانه از سوی سیستم بانکی برای پس گیری معوقات آنها پیگیری صورت نمی گیرد.

وی با بیان اینکه بیش از 50 درصد معوقات بانکی برای این  200 نفراست که اسکله و هواپیمای اختصاصی دارند و در تمام معاملات خرید وفروش کشور هم دست دارند افزود:  به دلایل نا مشخص سیستم بانکی کشور معوقات این افراد را پیگیری نمی کند.

وی در پاسخ به اینکه چه کسی از این افراد حمایت می کند گفت: من اکنون نمیخواهم وارد این بحث شوم اما باید مشخص شود که پشت این افراد چه کسانی هستند .

امیرآبادی فراهانی ادامه داد: لیست اسامی این افراد در اختیار رییس جمهور ، وزیر اقتصاد و سیستم بانکی کشور است اما معلوم نیست که چرا این موضوع پیگیری نمیشود و لیست این افراد نیز منتشر نمیشود .