۱۳۹۱ بهمن ۲۱, شنبه

رحیم مشايی؛ رئيس جمهور 35 ميليونی آینده

به گزارش البرزنيوز، اسفنديار رحيم مشايي که هنگام بازگشت از مسافرت همراه رئيس جمهوري با استقبال شماری از کميته مردمي استقبال روبرو شده بود در جمع انان سخنراني کرد.

يکي از افرادي که در اين جمع حضور داشت به خبرنگار البرزنيوز گفت:‌ آقاي مشايي در حال سوار شدن به خودروي تشريفات بود که با شنيدن شعار « رئيس جمهور 35 ميليوني ايران!» از طرف تعدادي از استقبال کنندگان از خودرو پياده شد.

به گفته اين فرد استقبال کننده، مشايي گفت: من غافلگير شدم، من کسي نيستم که شما به عشق من اينجا آمده باشيد از خودرو پياده شدم تا خدمت شما عرض ادب کنم. 

رئيس دفتر سابق رئيس جمهوري اين را هم گفته که پاي آرمان هايمان ايستاده ايم و فکر مي کنيم امروز بيش از هر زمان ديگري انقلاب در مسير اصلي خودش است يعني روي خط اصيل ولايت که نه به چپ و نه به راست گرايش دارد. 

رحيم مشايي بدون اشاره به اظهارات جنجالي احمدي نژاد در مجلس که واکنش هاي شديدي در داخل و خارج داشت و با تذکر غير مستقيم رهبر رانقلاب به او و لاريجاني روبرو شد افزود: الان مردم در مسير رهبري و ولايت هستند و در اين مسير نيز همه مي دانند که هيچ کس بيشتر از رييس جمهور ما بر اين مسير پافشاري نمي کند و حتي حاضر است در اين راه خون خود را بدهد.

اين فرد استقبال کننده از مشايي به البرزنيوز گفت: در اين لحظه بود که جمع حاضر در فرودگاه تکبير سر داده و شعار مشايي پاينده رييس جمهور آينده را فرياد زدند.