۱۳۹۱ اسفند ۵, شنبه

پاسدار جزایری غربیها را به اقدامات ترورستی تهدید کرد

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح گفت: تاریخ مصرف دکترین فشار برای تغییر رفتار، در مورد کشورها و واحدهای سیاسی مستقل به سر ‌آمده است.


سردار مسعود جزایری گفت: گروه‌های دست‌ساز آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی برای جامعه بشری خطرساز هستند و انفجارات کور آنها دامن پرورش‌دهندگان آنها را خواهد گفت. گروه‌های القاعده و سرویس‌هایی که عملیات‌های خود را در راستای منافع آمریکا انجام می‌دهند، بزودی محیط عملیات خود را به مکان‌های دیگر تغییر خواهند داد و از این به بعد دردسرهای جدیدی برای آمریکا و اروپا ایجاد می‌شود.
گزیده سخنان وی را در ادامه به نقل از ایسنا بخوانید:
• تکنولوژی‌هایی که امروزه در اختیار برخی گروه‌های قرار دارد این توان را به آنها می‌دهد که امکانات آمریکا را مورد تهدید قرار دهند.
• تاریخ مصرف دکترین فشار برای تغییر رفتار، در مورد کشورها و واحدهای سیاسی مستقل به سر ‌آمده است و دکترین تهدید در برابر تهدید ظرفیت جدیدی است که بسیاری از معادلات سیاسی، امنیتی، اقتصادی و نظامی را دگرگون خواهد کرد.
• غیرممکن است انقلاب اسلامی در برابر فشارها، چانه‌زنی‌ها، مذاکرات بی‌نتیجه و یا فهرستی از این قبیل اقدامات بیگانه دست از اهداف و آرمان‌ها و خط‌ مشی‌های خود بردارد و روند قضایا نیز بخوبی حاکی از ناکامی‌های طرف مقابل است.
• امروزه بر خلاف گذشته تعداد بیشتری از کشورها به سایر کشورها دسترسی کامل دارند و این مساله بویژه در بعد نظامی از اهمیت خاصی برخوردار است و معادلات را دگرگون و متحول کرده است و چنانچه دولت‌های متجاوز نخواهند این واقعیت را بپذیرند، تاریخ به آنها درس‌های سختی خواهد داد.