۱۳۹۱ اسفند ۲, چهارشنبه

شيخ عطار ، سفير رژيم آخوندي در آلمان



« حزب سبزها و خانم روث در خطرناک و تروريست بودن منافقين با ما هم‌‌عقيده‌اند»
دست دادن شيخ عطار، ديپلومات تروريست و سفير رژيم آخوندي در آلمان، با كلوديا روث، رئيس حزب سبز آلمان كه يك مبلغ شناخته شده رژيم و يكي از نزديكان مارتين كوبلر است، با اعتراضات شديد محافل آلماني مواجه شد.  از جمله روزنامه آلماني دي‌ولت نوشت: «رئيس حزب سبزها (كلوديا روت) در حاشيه كنفرانس امنيتي مونيخ خوشحال و خندان به سوي سفير جمهوري اسلامي ايران در برلين، عليرضا شيخ عطار رفت و دست بر دست او كوفت... آنچه نمي‌توان ديد اين است كه به دست سفير خون زيادي چسبيده است. او فرد معتمد رئيس‌جمهور ايران است. او از جمله در فاصله سالهاي ۱۹۸۰ و ۱۹۸۵، يعني هنوز در دوره خميني، استاندار كردستان و آذربايجان غربي بود و بدين خاطر مسئوليت اجراي احكام اعدام صدها تن از اپوزيسيون كرد را بر عهده دارد». اين اعتراضات تا بدانجا پيشرفت كه پاره يي از محافل آلماني خواستار استعفاي خانم روث شدند.
اين«دست دادن» در درون رژيم آخوندي نيز باعث مناقشه جديدي شد به نحوي كه سفير ملايان مجبور شد در يك تكذيب مضحك بگويد: «من دستم را به نشانه احترام بلند كردم، نه اینكه دستم را به نشانه دست دادن دراز كنم، و خانم روث نیز دستش را بلند كرد. البته فاصله كم بود، ولی هیچ ملامسه‌يی صورت نگرفت»!؟  اما موضوع به همين جا ختم نشد و او اعتراف كرد «خانم روث و حزب سبزها علی‌رغم اینكه در برخی مسايل از جمله مباحث حقوق بشری با ما اختلاف نظر دارند، ولی در بحث خطرناك و تروریست بودن منافقین با ما هم عقیده هستند» و از آنجايي كه «روزنامه بیلد حامی صهیونیست‌ها و همچنین گروهك تروریستی منافقین است، آنها با این كار می‌خواستند به دلیل مخالفت روث با منافقین ضرب شستی به وی نشان داده و از سوی دیگر چهره من را به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران مشوه و جنایتكار جلوه دهند».( خبرگزاري سپاه پاسداران موسوم به فارس 21 بهمن 1391).
خانم كلوديا روث و برخي از همكارانش در فراكسيون سبزها در مجلس فدرال و همچنين در پارلمان اروپا همواره سردمدار دوستي با فاشيسم ديني حاكم بر ايران و مخالفت با تحريم آن و دشمني با سازمان مجاهدين بوده و سفرهاي متعددي به ايران تحت حاكميت ملايان داشته اند.
كلوديا روث دو ماه قبل از خروج نام مجاهدين از ليست تروريستي اتحاديه اروپا تلاش وسيعي كرد تا با تكرار ادعاهاي دروغ آخوندها عليه مجاهدين، 150تن از نمايندگان مجلس آلمان را كه خواستار خروج نام مجاهدين از اين ليست شده بودند (فرانكفورتر آلگماينه- 28 نوامبر 2008)، از هرگونه حمايت از اپوزيسيون دموكراتيك ايران منصرف كند. او در يك اطلاعيه رسمي و نامه به نمايندگان مجلس به تاريخ 27 نوامبر 2008 تبليغات رژيم آخوندي عليه مجاهدين را تكرار كرد و نتيجه‌گيري كرد: «ما قاطعانه از ارج گذاري مجاهدين خلق به عنوان ”اپوزيسيون دموكراتيك ايراني” فاصله مي‌گيريم».
كلوديا روت و همفكرانش در فراكسيون سبزها در مجلس فدرال آلمان آگاهانه تلاش كردند قتل عام ژوييه 2009 نيروهاي مالكي عليه افراد حفاظت شده تحت كنوانسيون چهارم ژنو و پناهندگان غيرمسلح در اشرف را ناشي از «يك پتانسيل انتقامجويي كردها و شيعيان عراقي كه تا سال 2003 به صورت خشونت آميزي سركوب شده اند» قلمداد نموده كنند تا دستهاي خونين مالكي و اربابانش در تهران را بشويند (سئوال پارلماني فراكسيون حزب سبزهاي آلمان، 7سپتامبر 2009). اين دقيقاً همان توجيه سخيفي است كه رژيم آخوندي و دولت وابسته به آن در بغداد براي حملات متعدد عليه مجاهدان اشرف و كشتن 50 تن از آنان و مجروح و معلول ساختن بيش از 1100تن و  چهار سال و نيم محاصره ضد انساني و شكنجه رواني آنها با 300 بلندگو،  به آن متوسل شده اند.
خانم كلوديا روث و مارتين كوبلر روابط بسيار نزديكي دارند و در ماههاي اخير ديدارهاي متعددي در عراق و آلمان با يكديگر داشته‌اند.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
اول اسفند1391 (19فوريه2013)


 








 

         Cloudia Roth-Sheikh  Attar                                     Cloudia Roth –Nouri al-Maliki
            Febrauary-2013-Munich                                                  April-2012-Baghdad                             
 







       Cloudia Roth –Martin Kobler                                           Cloudia Roth- October2010- Tehran
                 April-2012-Baghdad