۱۳۹۱ اسفند ۱, سه‌شنبه

صد نفر در صف اعدام


براساس یک گزارش هم اکنون صد زندانی در زندان مرکزی بندرعباس درانتظاراجرای حکم اعدام می باشند.
از سوی دیگر گزارشهای به دست آمده از درون رژیم نشان می دهد که یک برنامه ریزی برای از سرگیری اعدامها در شهرهای مختلف ایران در جریان است.
از جمله زندانهای در نظر گرفته شده برای اعدامهای جدید دیزل آباد کرمانشاه، فلک الافلاک خرم آباد، عادل آباد شیراز، زندان مرکزی اصفهان، زندان وکیل آباد مشهد، زندان مرکزی بندر عباس و زندان قزلحصار کرج است.
دست اندرکاران قوه قضاییه رژیم گفته اند که بدلیل انفجاری بودن شرایط جامعه بعد از درگیری های رئیس جمهور و رئیس مجلس آخوندی ، فعلا صلاح ندیده بودند که احکام اعدامها را اجرا نمایند و گفته اند که در آینده نزدیک دست به اینکار خواهند زد.
بنا به یک گزارش دیگر اسامی چهار تن از محکومان اعدام که اخیراً از داراب به شیراز منتقل گردیده اند، عبارتند از آقایان رسول عامری، ایرج نادری، محسن عزیزی و علی اسدی.
روز سه شنبه ۱۷ بهمن چهار زندانی محکوم به اعدام از زندان فلک الافلاک خرم آباد به زندان گوهردشت کرج منتقل گردیده اند. گفته میشود که رژیم این چهار زندانی را متهم به راه اندازی شورش در زندان فلک الافلاک خرم آباد کرده است.
روز شنبه ۲۱ بهمن، حکم اعدام چهار زندانی تأیید و به آنها ابلاغ گردید.این احکام در آبانماه سال جاری صادر شده بود.
روز دوشنبه ۲۳ بهمن نیز حکم اعدام چهار زندانی در زندان مرکزی زاهدان تأیید و به محکومین ابلاغ گردید. اسامی سه نفر از این چهار زندانی از این قرار است:
آقایان حسین مبارکی، احمد گوروند، حسین کهر زهری.