۱۳۹۱ بهمن ۲۸, شنبه

یک وبلاگ نویس دیگر در چنگال قاتلان ستار بهشتی

 رييس پليس فتاي گيلان از شناسايي و دستگيري عامل انتشار تصاوير غيراخلاقي در فيس‌بوک خبرداد. 

سرهنگ ايرج محمدخاني در گفت‌وگو با ايسنا، در اين باره گفت: تيم رصد شبانه‌روزي پليس فتاي گيلان در راستاي مقابله با جرايم عليه عفت و اخلاق عمومي، صفحه‌اي را در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي، شناسايي کرد که گرداننده آن مبادرت به انتشار محتواي غيراخلاقي در آن کرده بود. 

رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان گيلان افزود: با شناسايي اين صفحه، تلاش براي شناسايي عامل اصلي اين صفحه در دستورکار ماموران پليس فتا قرار گرفت. محمدخاني ادامه داد: در پي جويي‌هاي فني و پليسي انجام شده آدرس گرداننده اصلي صفحه مورد نظر که با تحريک کاربران اقدام به اخذ محتويات غيراخلاقي از آنان کرده بود، شناسايي شده و پس از اخذ مجوزهاي لازم قضايي، در يکي از محلات شهررشت دستگير و به مقر انتظامي منتقل شد. 

رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان گيلان با بيان اينکه متهم 280 تن از کاربران ايراني شبکه مجازي را به خود جذب کرده بود، خاطرنشان کرد: در بررسي ادله ديجيتالي کشف شده از وي، مقادير زيادي تصاوير غيراخلاقي و فايل‌هاي صوتي خوانندگان مبتذل به دست آمد. 

محمد خاني با بيان اينکه متهم دستگير شده با مشاهده شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابي خود اعتراف و با صدور قرار مجرميت از سوي مقام قضايي روانه زندان شد، به آن دسته از افرادي که در پوشش فضاي مجازي عفت و اخلاق عمومي جامعه را هدف گرفته‌اند، هشدار داد: پليس فتا در برخورد با جرايم عليه عفت و اخلاق عمومي، بسيار مصمم و جدي است.