۱۳۹۱ اسفند ۱۹, شنبه

اطلاعیه شماره 24 شورای ملی مقاومت- حمله موشکی به لیبرتی


طرح نيروي قدس براي حمله مجدد به ليبرتي، بازگرداندن ساكنان به اشرف يك ضرورت مبرم و فوري
مخالفت دولت عراق با انتقال جليقه و كلاه حفاظتي از اشرف به ليبرتي
بر اساس گزارشهاي دريافتي از داخل ايران ، نيروي تروريستي قدس، بار ديگر در صدد است به كمك نيروهاي تحت امر مالكي، در روزهاي آينده بار ديگر، ليبرتي را با موشك و خمپاره مورد حمله قرار دهد و به يك قتل عام جديد مبادرت كند.
حمله موشكي  9فوريه به ليبرتي كه 7كشته و بيش از 100مجروح و مصدوم بر جاي گذاشت ، به دستور خامنه اي و در هماهنگي با دولت عراق انجام گرفت. ساعاتي پس از اين حمله جنايتكارانه دولت عراق با اعلام اينكه نمي تواند مانع حملات موشكي به ليبرتي شود، قصد خود را براي ادامه جنايت عليه بشريت ابراز داشت.
روز گذشته( 16 اسفند)خبرگزاي حكومتي ايرنا به نقل از عدنان اسدي، كفيل وزارت كشور عراق كه در ايران به سر مي‌برد،  نوشت: «ما در ارتباط و گسترش مناسبات با ايران براي خود محدوديتي قائل نيستيم و معتقديم بايد در همه حوزه‌ها همكاري خوب و رو به توسعه داشته باشيم». وي كه آشكارا براي قتل عام بعدي مجاهدين در عراق زمينه سازي مي‌كرد، گفت: «اينها خائنان و قاتلان مردم عراق و ايران هستند و حضورشان مخل امنيت و ثبات عراق است».
روز قبل از آن سخنگوي وزارت خارجه رژيم آخوندي كشورهايي را  كه خواستار دادن پناهندگي به ساكنان ليبرتي هستند، تهديدكرد و مجاهدين را  عامل بي ثباتي و ناامني توصيف نمود.
طرحهاي شوم رژيم آخوندي براي حمله مجدد به ليبرتي در حالي است كه دولت عراق از ورود الزامات اوليه براي حداقل تدابير امنيتي، مانند بيل و كلنگ جلوگيري مي‌كند. نماينده دولت عراق روز 16 اسفند به طور رسمي اطلاع داد نخست وزيري با انتقال كلاهها و جليقه هاي حفاظتي و حتي كيسه براي درست كردن جان پناههاي اوليه، از اشرف به ليبرتي مخالفت كرده است.
مقاومت ايران بار ديگر نسبت به يك قتل عام ديگر در ليبرتي هشدار مي‌دهد و دولت آمريكا و شوراي امنيت و دبيركل ملل متحد را فرا مي‌خواند تا در چارچوب وظايفي كه در قبال امنيت و سلامت ساكنان ليبرتي دارند، براي انتقال فوري آنها به اشرف اقدام كنند. 
دبير خانه شوراي ملي مقاومت ايران
17 اسفند1391(7 مارس2013)