۱۳۹۲ فروردین ۲۷, سه‌شنبه

حضور آخوندها در استادیوم فوتبال: حاج آقا باید برقصه

گزارش خبرنگار ما از تهران: دو تیم استقلال تهران و سپاه اصفهان از ساعت 19 روز دوشنبه 26 فروردین به مصاف هم رفتن که این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت و با این نتیجه دو هفته مانده به پایان رقابت ها تیم استقلال صدر جدول را همچنان حفظ کرد. 


اما درحاشیه این دیدار درگیری شدید بین ماموران انتظامی و تماشاگران بود که بارها اتفاق افتاد و به دستگیری تعدادی از هواداران استقلال انجامید. 

رفتار خشن ماموران نیروی انتظامی با تماشاگران باعث شد که بارها علیه نیروی انتظامی شعار سر داده شود. تماشاگران بارها برای نشان دادن اعتراض خود اقدام به پرتاب نارنجک های دست ساز کردند که نیروی انتظامی را هدف قرار می داد. 

همچنین دو ساعت مانده به بازی بنا به دلایل نامعلوم دربهای پارکینگ استادیوم بسته شد و از ورود خودروها جلوگیری می شد و تماشاگرانی که با خودروهای شخصی به استادیوم مراجعه می‌کردند مجبور بودند یا بازگردند یا در اتوبانها و بیابانهای اطراف استادیوم خودروی خود را پارک کنند. 

از جمله حواشی مهم این دیدار حضور ده‌ها آخوند جوان در میان جمعیت بود که به موعظه و نصیحت تماشاگران می پرداختند و جالب اینجاست که جوانان آنها را دست می‌انداختند و بارها برای آنها به صورت دسته جمعی شعر می‌خواندند و کف و سوت می‌زدند.

در یکی از این صحنه ها جمعیت فریاد می‌زد: «حاج آقا باید برقصه».