۱۳۹۲ خرداد ۲۴, جمعه

حضور نیروهای لباس شخصی در خیابان‌ها بیشتر می‌شود

گزارش خبرنگار ما از تهران: هرچه پایان زمان رای‌گیری نزدیک‌تر می‌شود حضور نیروهای امنیتی لباس شخصی در خیابان‌ها نیز بیشتر می‌شود. لحظاتی پیش سایت حسن روحانی از دسترس خارج شد. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که وزارت کشور به مدیران این سایت اعلام کرده که سایت روحانی به دلیل جمع آوری آرا و درخواست از حامیانش برای ارسال تصویر تعرفه رای به سایت فیلتر شده است. 


پس از تاخیر در ارائه کارت‌های نمایندگان حسن روحانی در شعب اخذ رای و عدم خارج کردن نام عارف از فهرست نامزدها، حضور افراد غیر مسئول در حوزه‌های اخذ رای با اعتراض شدید نمایندگان و سایت‌های وابسته به روحانی مواجه شده است. این در حالیست که اطلاعیه وزارت کشور در خصوص خروج افراد غیر مسئول از حوزه‌ها نیز کارساز نبوده و همین شایعه تقلب مجدد در انتخابات را به خصوص در بین هواداران روحانی افزایش داده است. 

یکی از کاربران حامی روحانی در فیس بوک خود با اظهار نگرانی از روند انتخابات نوشته: «امروز هاشمي لبخند هاي معروف خود را بر لب نداشت، دستانش مي‌لرزيد...و من با فکري آشفته به پاي صندوق مي روم» 

کاربر دیگری هم نوشته: «خیلی دل‌شوره دارم. هر چه در روزهای بعد از ۲۲ خرداد ۸۸ گذشت بیشترش به خاطر گیجی و منگی من از شرایط٬ آن‌چنان دردآور نبود. اما من به شخصه برای این انتخابات خیلی بیشتر مایه گذاشتم. می‌ترسم از فردا و پس‌ فردا. می‌ترسم از متقلبان و مهندسان عظما! می‌دانم باید رای بدهم و هیچ چیزی من را منصرف نمی‌کند اما نمی‌توانم خوش‌بین باشم.» 

فخر‌السادات محتشمی‌پور همسر تاج‌زاده در حالی که تا ۲۰ خرداد در فیس بوک خود از رای ندادن می‌نوشت در حال حاضر به شدت برای تشویق مردم به انتخابات تلاش می‌کند در مقابل محمد نوری‌زاد، خانواده سهراب اعرابی، خانواده ندا آقاسلطان و کامرانی و خانواده ستار بهشتی اعلام کرده‌اند که به هیچ عنوان در انتخاباتی که قاتلان فرزندانشان و فرزندان این کشور برگزار می‌کنند شرکت نخواهند کرد.  

محمود احمدی‌نژاد و اسفندیار رحیم مشایی تا ساعت 17 در هیچ شعبه اخذ رای حاضر نشده‌اند. 

با وجود آنکه در روزهای عادی گشت ارشاد به دلیل کوچکترین موردی که از نظر پلیس مصداق بدحجابی است، دختران و زنان را تحت فشار قرار می‌دهد، اما گویا امروز آزادی بیشتر به مصلحت نظام است!