۱۳۹۲ خرداد ۱۱, شنبه

قيامهاي روزجمعه درعراق با شعارهاي سرنگوني مالكي

فراخوان تظاهركنندگان عراقي به خاتمه دادن به اشغالگري رژيم آخوندي و تغييركوبلر به خاطرعدم بيطرفي وجانبداري ازمالكي قيامهاي مردم عراق در ششمين ماه خود با عنوان ”گزينه ما تكيه به نيروي خود ماست” و ” مسير جنبش ما شبه نظاميان شما را در هم ميكوبد” در استانهاي به پاخاسته برگزار شد. 


قيام كنندگان با حضور هيئتهاي ديني و تجمعات عشايري و جوانان خواستار سرنگوني نوري مالكي و پايان دادن به اشغالگري رژيم ايران شدند.
آنها از رهبران خود خواستار اعلام حكم جهاد و مقاومت مسلحانه در برابر شبه نظاميان جنايت پيشه مالكي و نيروي تروريستي قدس سپاه پاسداران شدند.
تلويزيون هاي بغداد، الرافدين، التغيير،فلوجه، السامراء و الجزيره مباشر اقدام به پخش مستقيم از اين سلسله تظاهرات كردند.

شيخ محمد الهيتي سخنران تظاهرات رمادي گفت:
شعار«مسير جنبش ما شبه نظاميان آنها را در هم خواهد كوبيد». شعاري بسيار برازنده براي تظاهرات ماست لذا امروز با اين شعار در ميدان عزت و شرف سه پيام را اعلام مي كنيم:
پيام اول: اي متحصنين، اي انقلابيون، اي صابران و پايداري كنندگان، حكومت مالكي براي مقابله با شما از شيوه ها و ابزار مختلف استفاده كرد، خيلي ها را خريد، به خيلي ها رشوه داد، خيلي ها را كوچ داد، دستگير كرد و امروز نيز شبه نظاميان مذهبي را تشكيل داده  تا بر اساس هويت تهديد كنند و بكشند، ولي نمي توانند، اراده شما را خدشه دار كنند و اين امت در انتظار شماست.
پيام دوم به مردم بغداد و ديالي است. شما را به صبر و ثبات فرا مي خوانيم و تاريخ سرفراز خودتان را به شما يادآوري مي كنيم همه ما يك پيكر واحد هستيم....
پيام سوم رو به حكومت مالكي است كه به آن مي گوييم ما براي دفاع از خودمان در بغداد و ديالي ناتوان نيستيم. عقربه هاي ساعت به عقب بر نمي گردد و از اين پس در مقابل ظلم و ستم ساكت نخواهيم نشست. كاردي كه امروز ما را مي كشد مطمئن باشيد كه در آينده شما را سر خواهد بريد
در تظاهرات رمادي عراق، صدها هزار تظاهركننده عراقي خواستار تغيير مارتين كوبلر به دليل عدم بي طرفي وجانبداري از مالكي شدند. آنها در پلاكارهاي خود نوشتند آمريكا عراق را به رژيم ايران تحويل داد و رفت.
شيخ علي حاتم امير عشاير الدُليم عراق در تظاهرات رمادي گفت: ما قبلا به نظاميان مالكي هشدار داده بوديم وارد شهرهاي استان الانبار نشود، اما تخلف كردند.نيروهاي پليس نمي گذارد كه مردم به ميدان بيايند و نگذاشته اند دكتر احمد علواني از مرز عبور كند.
شيخ خميس ابو ريشه از گردانندگان تحصن نيز گفت: دريك كلام، كشورما تحت اشغال رژيم  ايران است.
ما اين وضعيت را به همه مراجع ديني اطلاع داديم و امروز در باره نظاميان مالكي تصميم گيري خواهيم كرد .
شعار مردم: جنگ مسلحانه...».

التغيير:10خرداد1392