۱۳۹۲ مرداد ۲۶, شنبه

محرومیت خانم گل فوتبال ایران به خاطر انتقاد از خوابگاه

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، خانم طنین نراقی را به مدت سه ماه از حضور در مسابقات محروم کرده و ۲۰۰ هزار تومان هم جریمه نقدی برای او در نظر گرفته است . نراقی در واکنش به این حکم گفته است شاید فوتبال را کنار بگذارد زیرا توان پرداخت چنین جریمه‌ای را ندارد و خودش را هم سزاوار این حکم نمی‌داند.

مهاجم تیم ملی زنان ایران که فرزند هادی نراقی بازیکن دهه ۵۰ خورشیدی فوتبال ایران است، به خبرگزاری حکومتی فارس گفت: من چقدر از فوتبال درآمد دارم که ۲۰۰ هزار تومان هم جریمه بدهم؟ باشگاه استقلال از قرارداد چهار میلیون تومانی فصل قبل، حتی هزار تومان هم پرداخت نکرده. آقای فتح‌الله‌زاده همیشه می‌گوید تسویه می‌کنم، اما هنوز این اتفاق رخ نداده. من از فوتبال ایران هیچ خیری ندیدم.
خانم نراقی گفت: بزرگترین مشکل ما این است که برخی برای بازیکنان ملی‌پوش فوتبال بانوان احترام قائل نمی‌شوند. حتی یک لباس هماهنگ نداریم و از نظر امکانات همیشه با حداقل‌ها روبه‌رو بوده‌ایم.
وی در مصاحبه‌ای که منجر به محرومیت او شد، گفت: به ما می‌گویند بودجه نیست، اگر بودجه ندارید تیم را اصلاً به مسابقات نفرستید. ما هنگامی که به تورنمنت روسیه رفتیم واقعاً افسرده شدیم. نمی‌دانید چه لباس‌هایی به ما دادند، مقابل تیم‌های دیگر مانند بیچاره‌ها بودیم.
طنین نراقی بازیکن تیم ملی فوتبال زنان به خاطر ابراز نارضایتی از کم‌توجهی به تیم ملی محروم شده است اما مشابه همین وضعیت در فوتبال مردان ایران امری عادی است.