۱۳۹۳ اردیبهشت ۹, سه‌شنبه

دومین خط‌‌ و نشان مشاور ولی فقیه برای روحانی

مشاور عالی ولی فقیه به کسانی که «فکر می‌کنند» با آمدن دولت حسن روحانی باید از مواضع انقلاب کوتاه آمد گفته «اشتباه» می‌کنند.

به گزارش دیگربان به نقل از خبرگزاری «رسا»٬ حداد حداد در نشستی در تهران اظهار کرده «عده‌ای فکر می‌کنند با روی کار آمدن دولت جدید باید از مواضع فرهنگی خود عقب‌نشینی کنند.»

وی افزوده این افراد همچنین فکر می‌کنند «باید از آرمان‌های امام و شهدای انقلاب اسلامی کوتاه بیاییم تا مشکل اقتصادی کشور حل شود.»



مشاور علی خامنه‌ای به جریان دیگری نیز اشاره کرده که تصور می‌کنند در دولت یازدهم «فرصت مناسبی دارند تا در روزنامه‌ها و نشریات خود این اندیشه غلط را تبلیغ کنند، اما سخت در اشتباهند.»

این اظهارات حداد عادل ادامه هشدار‌ها و تهدید‌هایی است که از حدود چهار ماه پیش به طور مستقیم و غیرمستقیم علیه دولت روحانی و منتقدان وضع موجود آغاز شده است.

دولت یازدهم نیز به گفته علی مطهری در برابر بسیاری از این تهدید‌ها و هشدار‌ها عقب‌نشینی کرده و به خواسته محافظه‌کاران تندرو پاسخ مثبت داده است.

مطهری با انتقاد از این رفتار مقام‌های دولت یازدهم به آن‌ها گفته در صورت ادامه چنین وضعیتی٬ دولت یازدهم به نتیجه‌ای نخواهد رسید.

غلامعلی حداد عادل دو روز پیش نیز گفته بود دولت حسن روحانی تا کنون «خالی از اشتباه» نبوده و باید به آن‌ها «تذکر» داد تا مراقب باشند کشور به سال‌های قبل از ۱۳۷۶ باز نگردد.