۱۳۸۹ دی ۱۰, جمعه

کتک کاری پاسدارها؛ واکنش پاسداران به خبر ویکی لیکس

پاسدار رمضان شريف مسئول روابط عمومي سپاه پاسداران درخصوص انتشار خبري درباره درگيري فرمانده كل سپاه با رييس‌حمهور، گفت: به نظر مي‌رسد كساني كه پشت پرده ويكي ليكس قرار دارند، سعي مي‌كنند تا با استفاده از شهرتي كه اين سايت به خاطر اخبار خود به دست‌آورده، اقدام به جريان‌سازي‌هايي مطابق خواسته‌هاي خود كنند.
روشن است كه از ابتداي انتشار اسناد ويكي ليكس، يكي از حوزه‌هايي كه بسيار مد نظر آنها بوده، موضوع ايران است و به همين دليل از همان ابتدا اقدام به سندسازي در خصوص دخالت ايران در كشورهاي خاورميانه ازجمله عراق، افغانستان، لبنان و فلسطين كردند.

مسئول روابط عمومي سپاه با بيان اينكه آنها سعي كردند تا به اين بهانه، يك جريان منفي عليه نظام جمهوري اسلامي ايجاد كنند، گفت: دشمن به دنبال انحراف افكار عمومي در داخل كشور است و از جمله اهداف انتشار چنين خبرهايي در اين شرايط، به انحراف كشيدن افكار عمومي است كه هرچند اين اخبار فاقد هرگونه صحت و وجاهت هستند، اما قدري كمك كرد تا رسانه‌ها توجه بيشتري به گردانندگان سايت ويكي ليكس داشته باشند.
از آنجايي كه اين سايت مورد توجه افكار عمومي و رسانه‌هاي جهان قرار گرفته و اخبار آن نيز به سرعت از طريق رسانه‌ها منتشر مي‌شود، گردانندگان آن مي‌خواهند آرزوهاي خود را در خصوص نوع تعامل سپاه پاسداران با دولت اصولگرا، در قالب سند منتشر كنند. ولي اين آرزو را هم به گور خواهند برد.