۱۳۹۱ اردیبهشت ۲, شنبه

وضعیت فلاکت بار کارگران نساجی مازندران

در استان مازندران خصوصی سازی واحد‌های تولیدی به اخراج، بی‌بند و باری، ناهنجاری‌های اجتماعی، تعطیلی کارخانجات، تعدیل و بیکاری کارگران، حقوق نگرفتن و فقر کارگران معني شده است. 

ایلنا: يك فعال كارگري در مازندران گفت: در سالی که تولید ملی و حمایت از کار وسرمایه ایرانی نام گرفته است، کارگران نساجی مازندران در بد‌ترین شرایط معیشتی به سر مي‌برند. 

به گزارش ايلنا، دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با اشاره به اینکه خصوصی سازی یعنی عدل، انصاف، مروت، تقسیم عادلانه ثروت، کوتاه شدن فاصله فقر و غنا و توسعه صنعت، افزود: متاسفانه در استان مازندران خصوصی سازی واحد‌های تولیدی به اخراج، بی‌بند و باری، ناهنجاری‌های اجتماعی، تعطیلی کارخانجات، تعدیل و بیکاری کارگران، حقوق نگرفتن و فقر کارگران معني شده است. 

نصراله دریابیگی در ادامه افزود: علي‌رغم همه تلاش‌هاي مسئولان محلی متاسفانه هیچ گوش شنوایي فریاد‌های حق طلبانه کارگران نساجی مازندران را نمی‌شنود. 

او با بیان اینکه در ایام عید امسال کارگران نساجی مازندران با دست خالی به خانه‌هایشان بازگشتند، ادامه داد: در آستانه ۱۱ اردیبهشت که روز جهانی کارگر است از مسئولين درخواست مي‌كنيم ضمن پرداخت معوقات كارگران نساجي مازندران، طعم شیرین عدالت اجتماعی را به سفره‌های کارگران برگردانند.