۱۳۹۱ فروردین ۲۸, دوشنبه

حمایت رژیم از اقدامات تحریک آمیز رژیم کره شمالی

خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه کره شمالی در اثر ایستادگی و مقاومت خار چشم رژیم های سلطه شده است، تاکید کرد: کره شمالی راه استقلال خود را ادامه خواهد داد و مزاحمت های آمریکا و نوکرانش تاثیری در روند پیشرفت این کشور نخواهد شد. 

سردار سید مسعود جزایری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سیاست کره شمالی نه گفتن به آمریکا و حامیان سیستم های امپریالیستی و استکباری است، اظهار داشت: علت اصلی همه دشمنی‌های بلوک سرمایه داری و رژیم های خودکامه با کره شمالی از این مسئله ناشی می شود.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه پایداری کره شمالی سبب شکست های آمریکا در تحمیل خواسته ها و عقایدش به این کشور شده است، گفت: کره شمالی کشور بزرگی نیست لیکن در اثر ایستادگی و مقاومت خار چشم رژیم های سلطه شده است.

جزایری تاکید کرد: کره شمالی راه استقلال خود را ادامه خواهد داد و مزاحمت های آمریکا و نوکرانش تاثیری در روند پیشرفت این کشور نخواهد شد.

وی تاکید کرد: آمریکا در عراق، افغانستان و کره شمالی ، تونس ، مصر و یمن شکست خورده و به زودی به این فهرست کشورهای دیگری افزوده خواهد شد.

در پایان این گفتگو جزایری خطاب به کشورهای حوزه بیداری اسلامی تاکید کرد: مواظب جاسوسان غربی و مزدوران بعضی کشورهای عربی که در جهت انحراف نهضت های منطقه فعالیت می کنند باشند و فرصت حضور را از آنها بگیرد و هسته های مقاومت در این خصوص باید آمادگی لازم را  ایجاد کنند.