۱۳۹۱ بهمن ۱, یکشنبه

تروریستهای اسلامی گروگانهای ژاپنی را اعدام کردند

به گزارش خبرگزاری فرانسه از الجزایر، شاهدان الجزایری روز یکشنبه اعلام کردند شبه نظامیان اسلام‌گرایان نه گروگان ژاپنی را اعدام کردند.

برخی از گروگانهای آزاد شده و شاهدان وقایع گروگانگیری از تاسیسات گازی ان امیناس الجزایر تصویری بسیار خشن از مهاجمان و گروگانگیران ترسیم می کنند و می گویند، گروگانگيران با اتباع خارجی با خشونت رفتار می کردند.

به گزارش شبکه تلویزیونی فرانس24، حمدی یکی از گر وگانهای آزاد شده گفت، هنگامی که آنان وارد اتاقک نگهبانی شدند ما متوجه هیچ چیز نمی شدیم. سپس صدای تیراندازی شنیدیم و مجبور شدیم روی زمین دراز بکشیم و پنهان شویم. آنان به سوی هر چیزی که تکان می خورد تیراندازی کردند و یکی از محافظان امنیتی بی پی را کشتند.

محمد یکی دیگر از کارکنان امنیت الجزایری گفت، گروگانگیران رفتاری معمولی با ما الجزایری ها داشتند. آنان به ما گفتند کاری به کارمان ندارند و تقریبا آزادیم. ابتدا می توانستیم تردد کنیم اما بعدا رفتاری قاطع تر با ما پیدا کردند. آنان کمربندهای انفجاری به اتباع خارجی بستند و همه را یکجا جمع کردند. آنان تقریبا سی نفر بودند. دستهایشان را بستند و آنها را روی زمین خواباندند.