۱۳۹۲ فروردین ۱۲, دوشنبه

جرات دارید امروز رفراندومی با همان شیوه برگزار کنید

جعفر پویه

امروز سی و چهار سال از رفراندوم فریبکارانه خمینی برای برپایی رژیم جهل و جنایت جمهوری اسلامی گذشت.

در دوازدهم فروردین سال پنجاه و هشت،

خمینی، رهبر خودکامه و آخوند فریبکاری که سوار بر موج توهم توده ها بود، رفراندومی را در باره رژیمی به اجرا گذاشت که هیچ کس از محتوای آنچه که او وعده اش را می داد، چیزی نمی دانست. 

خمینی و دارو و دسته ای که دشنه های انتقام را در زیر عبای خود مخفی کرده بودند، با دستکاری صندوقهای رای و گول زدن مردمی که به او اعتماد کرده بودند، رژیمی را با 98 درصد رای از صندوق بیرون کشیدند که امروز ثابت شده به جز قتل و شکنجه و کشتار و دزدی و جنایت محتوای دیگری ندارد.

اما امروز اکثریت عظیمی از همان مردمی که به خمینی اعتماد کردند و یا گول وعده های دروغین او را خوردند، رای آن روز خود را پس گرفته و از رژیم جمهوری اسلامی رویگردان شده اند. 

همچنین، بخش عظیمی از جامعه جوان امروز ایران که هیچ دخالتی در آن نمایش فریبکارانه نداشت، رژیم برآمده از آن رفراندوم کذایی را نمی پذیرد و حاضر به گردن گذاشتن زیر تیغ عده ای آخوند و سپاهی و لباس شخصی دزد و غارتگر نیست. 

در سی و چهارمین سال رفراندوم فریبکارانه "جمهوری اسلامی آری یا نه؟"، اکثریت بالایی از مردم ایران به ویژه جوانان دست رد به سینه حاکمان دزد و جانی برآمده از دروغ و فریب خمینی می زنند و خواهان برچیدن بساط جانیان حاکم بر کشور هستند. 

ناگفته مشخص است که اگر امروز رفراندومی با همان شیوه "جمهوری اسلامی آری یا نه؟" برگزار شود، حاکمان کنونی بازنده بزرگ آن خواهند بود.

سی و چهار سال جنایت، قتل و کشتار، برباد دادن ثروت ملی و نابودی بنیانهای اقتصادی و مالی و اخلاقی کشور، به دلیل دزدی و چپاول دار و دسته بر آمده از رفراندوم 12 فروردین 58 دیگر کافی است.

امروز اکثریت بزرگی از مردم ایران خواهان برچیدن بساط دزدان و شیادان فریبکاری هستند که با دغلکاری رفراندوم 98 درصدی برپا کردند.