۱۳۹۲ فروردین ۱۲, دوشنبه

ایجاد پستهای بازرسی در روستاهای توابع سلماس و آزار هموطنان

نیروهای انتظامی و امنیتی در شهرستان سلماس با ایجاد پستهای متعدد ایست و بازرسی، با کنترل عبور و مرور هموطنان به بهانه قاچاق کالا و انسان، اقدام به تهدید و آزار و اذیت مردم می‌کنند.

بنا به گزارش هرانا، نیروهای انتظامی و لباس شخصی در۱۷ کیلومتری سلماس اقدام به ایجاد محل ایست و بازرسی کرده و با این بهانه به آزار و اذیت مردم و توقیف خودروهای ایشان‌ می‌پردازند که موجب نارضایتی و ناراحتی‌ اهالی منطقه شده است.
گفتنی است، که نیروهای انتظامی و لباس شخصی در این گلوگاه به اتهامات واهی و ساختگی روزانه چندین نفر را مورد بازجویی وتهدید قرارمیدهند و ساعات متوالی وسایل نقلیه عمومی را متوقف و ازمسافران بازدید بدنی به عمل می‌آورند.
همچنین بنابه گزارش دریافتی، نیروی انتظامی رژیم مجددا شروع به امنیتی کردن جادهای شلوغ در سطح کرمانشاه کرده اند.
برپایه این گزارش ماموران رژیم با این اقدام در تمام خیابان ها و میادین کرمانشاه فضای نامطلوبی برای مسافران نوروزی ایجاد کرده اند و این خود باعث هراس مسافران شده است. در مواردی هم ایست های بازرسی سیار زده اند و به بهانه های گوناگون باعث اذیت و آزار مردم می شوند. گفتنی است فضای امنیتی در کل استان ایجاد شده و در تمامی ورودی و خروجی های این شهر نیروهای زیادی مستقر شده اند.
برپایه خبری دیگر از کرمانشاه، طی چند روز اخیر افزایش قیمت انواع کالاها به خصوص میوه وتره بار در این استان باعث نگرانی بیشتر مردم در سیر صعودی قیمت ها شده به طوریکه شهروندان کرماشناه در خیلی از موارد با کمبود میوه و تره بار روبه رو هستند.